LUMEA AUTO & MOTO > Automobile

Stirile auto ale zilei !

(1/82) > >>

tokyodream:

http://www.automarket.ro/stiri/taxa-auto-va-fi-restituita-esalonat-20-pe-an-55407.html

Taxa auto va fi restituită eşalonat: 20% pe an

Guvernul României a emis o Ordonanţă de Urgenţă prin care a stabilit modalitatea de restituire a taxei auto. Cetăţenii care au câştigat procesul cu statul îşi vor primi banii înapoi în cinci ani, în transe anuale de 20%, actualizate cu inflaţia şi incluzând dobânzile până la plata integrală.

Esential = 5 ani durează procesul de restituire eşalonată a taxei auto.

Guvernul României a anunţat modalitatea de restituire a taxei auto în cazul contestării acesteia la tribunal, anunţă Mediafax. În baza Ordonanţei de Urgenţă emise de Guvern, cei care contestă în instanţă taxa auto 2012, declarată neconformă cu Articolul 110 al Tratatului de Funcţionare al Uniunii Europene, îşi vor primi banii înapoi în cinci ani calendaristici, prin plata a 20% din cuantumul total pe an, cu tot cu dobânda aferentă, cheltuielile de judecată şi reglarea sumei la nivelul inflaţiei. În cursul acestui termen, orice procedură de executare silită se suspendă de drept.

TAXA AUTO 2012 SE APLICĂ ŞI VEHICULELOR ÎNMATRICULATE ÎNAINTE de 01.01.2007

Taxa auto era discriminatorie faţă de vehiculele care au mai fost înmatriculate în România, clienţii acestora nefiind obligaţi să o plătească la transcrierea dreptului de proprietate, spre deosebire de cetăţenii care înmatriculau un vehicul de import. Din 15 martie 2013, timbrul de mediu a eliminat neconcordanţa faţă de normele europene.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Restituirea taxei auto este posibilă doar pentru situaţiile în care taxa plătită era neconformă cu normele Uniunii Europene, anume până în 15 martie 2013. Cei care au plătit timbrul de mediu după acel moment nu îşi pot primi banii înapoi în baza acestei decizii, deoarece respectiva taxă respectă regulile Uniunii Europene, nemaifiind discriminatorie faţă de o categorie de automobile, cum era formula precedentă. Totodată, noua taxă nu schimbă în niciun fel modalitatea de plată a timbrului de mediu actual, acesta fiind în continuare în vigoare şi plătibil pentru fiecare automobil care nu a fost achitată taxa auto/timbrul de mediu, aplicabil la prima transcriere a titlului de proprietate după data de 15 martie 2013.

În cazul cetăţenilor care vor avea o decizie juridică favorabilă recuperării taxei auto de la stat, cu plăţile începând din anul curent, aceştia îşi vor recupera banii integral abia în 2019, indiferent de cuantumul taxei. În momentul în care va începe procedura de recuperare a taxei auto şi cetăţeanul va primi prima tranşă, vehiculul său va fi încadrat în categoria celor care trebuie să achite timbrul de mediu, ceea ce ar putea deveni un impediment la revânzare, noul client al acestuia fiind cel care va trebui să achite respectiva taxă.

Via Mediafax

tokyodream:
http://www.informatiiauto.ro/peugeot-308-este-masina-anului-2014-in-europa-sid13608.html

Peugeot 308 este Maşina Anului 2014 în Europa

Cu ocazia deschiderii Salonului auto de la Geneva, Peugeot 308 a fost desemnat Maşina Anului 2014 în Europa, devansând la puncte modelele BMW i3 şi Tesla Model S.

Peugeot 308 a primit, din partea juriului format din 58 de jurnalişti auto, 307 puncte, faţă de BMW i3, care a avut 223 de puncte, Tesla Model S - 216 puncte şi Citroen C4 Picasso - 182 de puncte.

Pe locul cinci s-a clasat Mazda3, cu 180 de puncte, urmată de Skoda Octavia, cu 172 de puncte, şi de modelul premium Mercedes S class, cu 170 de puncte.

Câştigătorul de anul trecut a fost modelul Volkswagen Golf, iar anterior premiul a fost decernat modelelor Opel Ampera (2012), Nissan Leaf (2011), Volkswagen Polo (2010) şi Opel Insignia (2009).

Peugeot 308 este şi pe lista vehiculelor ce pot câştiga titlul Maşina Anului 2014 în lume, alături de Audi A3, BMW Seria 4, BMW i3, Cadillac CTS, Citroen C4 Picasso, Ford Fusion / Mondeo, Infiniti Q50, Jeep Cherokee, Lexus IS, Mazda3 şi Skoda Octavia.

tokyodream:
Volkswagen schimbă strategia pentru mărcile Skoda şi Seat

http://www.informatiiauto.ro/volkswagen-schimba-strategia-pentru-marcile-skoda-si-seat-sid13632.html

Grupul Volkswagen încearcă o nouă direcţie pentru a îmbunătăţi imaginea şi atracţia brandurilor Skoda şi Seat, mutând Skoda într-o zonă de piaţă mai luxoasă şi concentrând marca Seat în Europa, după ce nu i-a ieşit strategia de export în China.

Marca din Cehia are ambiţii mari de vânzări, dar pe de altă parte, producătorul spaniol se zbate de zece ani pe pierdere.

Scăderea pieţei europene a făcut ca livrările Skoda să fie diminuate cu 2% anul trecut, la 921.000 unităţi, mult sub ţinta de vânzări stabilită pentru 2018, de 1,5 milioane de maşini. Pe de altă parte, vânzările Seat au crescut cu 11%, la 355.000 unităţi, dar capacităţile de producţie sub-utilizate au extins lungul şir al pierderilor.

Poziţionată anterior ca versiune de buget la maşinile Volkswagen, Skoda va ţinti în viitor clienţii mai bogaţi, conform declaraţiilor lui Winfried Vahland, CEO, la Salonul Auto de la Geneva.

Similar, Seat va combate imaginea de pierzător etern de bani în Grupul Volkswagen prin oferirea de noi variante pentru Leon şi concentrarea mai mult pe pieţele europene. Cu toate acestea, este neclar când afacerea spaniolă va reveni pe profit, a spus Juergen Stackmann, CEO, la Geneva. Seat a totalizat 1,5 miliarde de euro pierderi începând cu 2005.

=============

http://www.autobook.ro/stiri/nurburgring-ul-a-fost-vandut-pentru-aproximativ-70-de-milioane-de-euro.html

Nurburgring-ul a fost vandut pentru aproximativ 70 de milioane de euro

Conform unui raport publicat de Wirtschaftswoche, complexul de la Nurburgring a fost vandut pentru suma de aproximativ 70 de milioane de euro.

La inceputul acestei saptamani, Bernie Ecclestone, directorul executiv F1, a declarat ca suma licitata de acesta pentru achizitionarea complexului de la Nurburgring a fost surclasata. Conform aceluiasi raport, firma HIG Capital este cea care a licitat cel mai mult pentru achizitionarea Nurburgring-ului.

Detinatorii complexului german se asteptau sa vanda facilitatea cu o suma cu un zero in plus fata de suma licitata, insa niciun oficial nu a comentat informatiile aparute in presa.

Intrebat daca Nurburgring-ul se va intoarce in Formula 1, asa cum era programat, Bernie Ecclesotne a spus pentru Reuters ca depinde cine va cumpara complexul german.

=================

tokyodream:
http://www.informatiiauto.ro/citroen-c4-cactus-va-costa-sub-14000-euro-sid13662.html

Citroen C4 Cactus va costa sub 14.000 euro

Când va fi pus în vânzare, în luna iunie, Citroen C4 Cactus va avea un preţ de bază, în Franţa, de 13.950 Euro - mult sub cei 18.850 Euro pe care clienţii trebuie să-i dea pe modelul compact C4 hatchback.

Citroen intenţionează să poziţioneze noul C4 Cactus între maşinile compacte şi crossoverele mici, a declarat, pentru Auto News Europe, Julien Montarnal, director responsabil cu strategia brandului.

„Citroen C4 Cactus va fi cu 10-15 procente mai ieftin decât competitorii săi compacţi”, a declarat Frederic Banzet, CEO, la Salonul Auto de la Geneva. Dar Banzet a spus pentru Auto News Europe că se aşteaptă ca preţul mediu să fie mai mare, „probabil în regiunea lui 16-17.000 euro”, ajungând până la 22.250 euro pentru versiunea diesel.

Citroen pregăteşte şi o ofertă de finanţare atractivă pentru clienţii săi. Versiunea de bază a lui C4 Cactus, denumită Start (ce nu are nici aer condiţionat), va avea o rată lunară de 199 euro în Franţa, în cazul unui variante „pay-per-use”, finanţată de Banca PSA Finance. „Contractul este pentru 36 de luni şi include închirierea maşinii până la 45.000 km, service şi asigurare”, conform oficialilor companiei.

Contractele „pay-per-use” vor fi oferite în Spania, Italia şi Anglia. Disponibilitatea pe alte pieţe europene depinde de factori precum cererea de pe fiecare piaţă, legislaţia locală şi înţelegerile cu societăţile de asigurări.

„Există o porţiuni din populaţie care nu este dispusă să cumpere o maşină, dar ar vrea să plătească pentru folosirea ei”, a mai spus Banzet.

================

http://www.informatiiauto.ro/raportul-dekra-2014-cele-mai-bune-masini-uzate-din-germania-sid13667.html

Raportul Dekra 2014: cele mai bune maşini uzate din Germania

Producătorii auto germani au performat foarte bine în evaluarea problemelor efectuată de Dekra. În raportul anual al organizaţiei, germanii au obţinut cele mai bune 6 locuri din 9 clase de vehicule.

Titlul „Best of All Classes” a mers la Mercedes-Benz Clasa E. În categoria „Car of the year”, B-Class a fost maşina cu cele mai puţine probleme. Rezultatele raportului Dekra pentru maşini uzate sunt disponibile online sau ca aplicaţie pentru dispozitive mobile.

În evaluarea lor, experţii Dekra au filtrat rezultatele a 15 milioane de inspecţii tehnice ce au avut loc în ultimii doi ani, căutând informaţii relevante evaluării maşinilor uzate.

„Raportul maşinilor uzate este un ghid pentru potenţialii clienţi de maşini. El oferă informaţii detaliate despre problemele tipice la anumite modele. În acelaşi timp, el clasifică fiecare vehicul relativ la modele similare de pe acelaşi segment de piaţă”, explică Dr. Gerd Neumann, membru al consiliului de conducere al Dekra Automobil GmbH, responsabil cu zonele de testare şi inspecţie.

Din acest motiv, Raportul Dekra Despre Maşinile Uzate nu ia în considerare problemele tipice rezultate din întreţinere, ce au mai mult în comun cu modul de folosire al vehiculului decât cu modul în care a fost construit, precum înlocuirea pneurilor, a ştergătoarelor sau defecte exterioare minore.

Dekra Fault Index (DFI) este o cifră cheie în evaluare, reprezentând procentul vehiculelor fără probleme relevante, deci o valoare mai mare înseamnă o fiabilitate mai bună.

Categoria „kilometri parcurşi” este o statistică importantă pentru Raportul Dekra, fiind mai importantă decât vârsta vehiculului. O distincţie clară este făcută între trei intervale de km parcurşi pentru fiecare model în fiecare clasă (0–50.000 km, 50.001–100.000 km şi 100.001–150.000 km).

Câştigătorii la fiecare clasă individuală:
- Maşini mini: Audi A1 (DFI: 96.4)
- Clasa compactă: BMW Seria 1 (96.8)
- Clasa Medie: Volvo S60 / V60 (98.7)
- Clasa medie superioară: Mercedes-Benz E-Class (97.4).
- Maşini sport: BMW Z4 (97.2)
- SUV: Mercedes-Benz GLK (95.0)
- MPV: Mercedes-Benz B-Class (99.2).
- Van-uri mici: Škoda Roomster (83.1)
- Van-uri: Renault Master (83.1)

Vehiculele ce au obţinut cele mai bune rezultate în evaluare indiferent de clasă şi toate intervalele de km parcurşi primesc titlul „Best of all clases”. În acest an, această distincţie a fost acordată modelului Mercedes-Benz Clasa E (DFI: 93,3), depăşind Audi Q5 (91) şi Audi A5 (88,1).

Mercedes-Benz B-Class (cea mai bună valoare singură DFI: 99,2) a ieşit în topul Dekra 2014 la categoria Car of the year, urmată de Volvo S60/V60 (98,7) şi Mercedes-Benz Clasa E (97,4).

==================

http://www.autobook.ro/stiri/au-fost-anuntati-finalistii-world-car-of-the-year-2014.html

Au fost anuntati finalistii World Car of the Year 2014

Lista cu finalistii World Car of the Year 2014 a fost publicata cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Pentru titlul de Masina Anului 2014 se vor duela Audi A3, BMW Seria 4 si Mazda3.

Asa cum deja stiti, concursul are mai multe categorii, iar la titlul pentru Masina de Lux a anului cei trei finalisti sunt Bentley Flying Spur, Mercedes-Benz S-Class si Range Rover Sport. La categoria Masina de Performanta a anului 2014 se vor duela Chevrolet Corvette Stingray, Ferrari 458 Speciale si Porsche 911 Gt3.

Pentru ca traim intr-o era eco, juratii vor inmana si titlul de Masina Verde a Anului 2014. Pentru aceasta categorie se vor duela BMW i3, Audi A3 Sportback g-tron si Volkswagen XL1. La final, avem categoria World Car Design, pentru care se vor duela Mazda3, BMW i3 si Mercedes-Benz C-Class.

Toti castigatorii vor fi anuntati pe 17 aprilie in cadrul Salonului Auto de la New York.


================

tokyodream:
http://www.informatiiauto.ro/salonul-auto-moto-isi-redeschide-portile-in-piata-constitutiei-sid13668.html

Salonul Auto Moto îşi redeschide porţile în Piaţa Constituţiei

În perioada 2-6 aprilie 2014, Piaţa Constituţiei din Bucureşti va găzdui din nou Salonul Auto Moto (SAM).

Timp de 5 zile, la SAM Bucureşti, pe o suprafaţă de circa 9.000 m2 în spaţii interioare şi peste 30.000 m2 în spaţii exterioare, îşi vor prezenta ofertele dealerii de automobile, motociclete şi scutere, componente auto-moto, piese de schimb, accesorii, tuning şi echipamente service auto-moto, precum şi companiile de leasing, asigurări, s.a.m.d.

Cele mai bune oferte din acest an adresate clienţilor din piaţa auto-moto se vor regăsi aici, prezente într-un singur loc în spaţiul din Piaţa Constituţiei. Dealerii se vor întrece în prezentarea modelelor noi, a ofertelor special pregătite pentru SAM 2014. Pentru autoturismele contractate pe durata Salonului Auto Moto 2014, clienţii pot primi asigurarea CASCO gratuită pentru o perioada de 6 luni sau un an, sau combustibil gratuit pentru perioada promoţională, sau accesorii de genul: jante, anvelope, etc. În mod corespunzător, vizitatorii pot găsi oferte deosebite la toate standurile expoziţionale.

De la o ediţie la alta, Salonul Auto Moto creşte cantitativ şi calitativ, prin mărcile auto şi moto prezente, prin dealerii şi firmele care prezintă produse şi oferte din ce în ce mai atractive. De asemenea, la ediţia trecută, standurile expozanţilor au fost vizitate de peste 30.000 de persoane. Ne aşteptăm ca şi în acest an Salonul Auto Moto să atragă, din întreaga ţară, 40.000 de pasionaţi ai mărcilor auto şi moto.

“Salonul Auto Moto este o invitaţie să-ţi petreci un weekend alături de prieteni sau familie, în centrul capitalei, printre maşini şi motoare, noi, de epocă, tunate sau de competiţie, să urmăreşti show-urile de drift si acrobatiile auto-moto din spaţiul expoziţional. Şi, de ce nu, să pleci acasă cu maşina sau motocicleta /scuterul dorit la preţuri speciale şi pachete promoţionale de exceptie“, a spus Alin Caraman, organizatorul SAM.

Pentru că, şi anul acesta Salonul Auto Moto va fi un un prilej de a combina atractivitatea ofertelor şi noutăţilor pe piaţa auto-moto, cu momentele de relaxare pentru întreaga familie prin concertele şi spectacolele ce se vor derula pe toată durata evenimentului. Totul, într-un spaţiu rafinat, confortabil şi elegant.

http://sam.ro/

http://www.youtube.com/watch?v=RsHOZo26XVQ

https://www.facebook.com/salonulautomoto

===========

parca anul trecut a fost 10 lei parcarea si 20 de lei intrarea........

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

Du-te la versiunea completă