Autor Subiect: Honda CR-V Hybrid Prototype  (Citit de 147 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline tokyodream

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1.802
  • Karma: 0
  • Gen: Bărbat
  • Acura-Honda
    • DAIMYO
Honda CR-V Hybrid Prototype
« : ſeptembrie 05, 2017, 08:50:45 p.m. »
Honda CR-V Hybrid Prototype: noua generație a SUV-ului japonez va avea versiune hibridă și va renunța la propulsia diesel   salut'

http://www.automarket.ro/frankfurt-2017/honda-cr-v-hybrid-prototype-noua-generatie-a-suv-ului-japonez-va-avea-79467.html

Honda va prezenta în septembrie CR-V Hybrid Prototype, o versiune hibridă de pre-producție a SUV-ului său care nu va mai include și propulsie diesel.

Honda a anunțat încă din primăvara acestui an că va introduce o versiune hibridă a popularului său SUV CR-V, însă aceasta urma să fie disponibilă inițial doar pentru piața din China.

Constructorul japonez a dezvăluit însă acum că, la Salonul Auto de la Frankfurt de săptămâna viitoare, va prezenta Honda CR-V Hybrid Prototype, o versiune hibridă de pre-producție pentru noua generație a lui CR-V.
Honda CR-V Hybrid Prototype: date esențiale:

● sistemul hibrid disponibil pe CR-V Hybrid Prototype se numește i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) și include un motor i-VTEC pe benzină cu 4 cilindri de 2.0 litri și două motoare electrice. Unul dintre ele are rol pentru propulsie, în timp ce al doilea joacă rolul de generator, însă Honda nu a dezvăluit puterea acestora;

● în versiune de serie, SUV-ul va putea fi condus în orașe preponderent în regim integral electric sau hibrid, în timp ce pe autostrăzi motorul cu combustie internă va fi folosit la capacitate maximă. Sistemul i-MMD determină automat regimul de condus ideal în funcție de diverși parametri, astfel că șoferul nu trebuie să selecteze manual modul de condus;

● în regim electric, motorul de propulsie obține puterea de la baterii, iar în regim hibrid motorul pe benzină furnizează putere generatorului, care o transferă apoi motorului electric cu propulsie. Puterea furnizată în exces de motorul pe benzină este transferată înapoi la generator pentru a reîncărca bateriile;

● pe lângă varianta hibridă, noul Honda CR-V va fi disponibil și cu un motor VTEC turbo pe benzină de 1.5 litri, disponibil cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu transmisie variabilă CVT;

● pe piața din Europa, Honda CR-V nu va include nicio motorizare diesel. Producătorul japonez nu a menționat motivele pentru care a luat această decizie, însă cel mai probabil intenționează să se concentreze pe dezvoltarea tehnologiilor electrificate.

Detaliile complete despre sistemul hibrid de propulsie și puterea acestuia vor fi dezvăluite la începutul anului viitor, atunci când va fi lansată versiunea de serie a lui Honda CR-V Hybrid. Vânzările pe piața europeană sunt programate să înceapă în cursul anului 2018.

Via Honda









« Ultima Modificare: ſeptembrie 05, 2017, 08:52:18 p.m. de tokyodream »