ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA

PRESA ACURA & HONDA => Stiri limba romana => HONDA in presa romaneasca => Subiect creat de: tokyodream din Martie 12, 2014, 05:09:53 p.m.

Titlu: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Martie 12, 2014, 05:09:53 p.m.
http://www.autobook.ro/stiri/primele-detalii-despre-honda-civic-si-coupe-si-sedan-facelift.html

Primele detalii despre Honda Civic Si Coupe si Sedan facelift

Honda a publicat primele detalii cu privire la versiunea 2014 a lui Civic Si Coupe si Civic Si Sedan. Pentru inceput, Honda a pregatit pentru versiunea coupe un exterior usor modificat.

Honda Civic Si Coupe facelift va dispune de un spoiler frontal nou, de un difuzor de aer modificat si de un eleron montat pe hayon. De asemenea, producatorul nipon va oferi un set de jante de 18 inch.

La interior, Honda Civic Si Coupe va primi in versiunea standard sistemul Smart Entry, Honda LaneWatch si un sistem audio ce functioneaza alaturi de un ecran tactil de 7 inch.

Sub capota, ambele variante ale lui Civic vin cu motorul de 2.4 litri i-VTEC. Acesta a primit o evacuare noua, iar resursele se ridica pana la 205 cai putere si 235 Nm.

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Martie 29, 2014, 09:47:45 a.m.
http://www.informatiiauto.ro/honda-reduce-productia-in-anglia-sid13764.html

Honda reduce producţia în Anglia

Honda a anunţat noi reduceri ale operaţiunilor de producţie din Marea Britanie, citând creşteri modeste ale vânzărilor în Europa, o piaţă care nu speră să-şi revină complet în următorii ani.

Honda a anunţat că plănuieşte să treacă de la trei schimburi la două, la uzina sa din Swindon, aflată în sud-estul Angliei, rezultând o pierdere estimată de 340 de locuri de muncă, ceva mai mult de 10% din totalul personalului, transmite Reuters.

Schimbarea înseamnă că Honda se aşteaptă acum să producă aproximativ 120.000 vehicule în 2014 la uzina din Anglia, principala sursă de producţie pentru piaţa europeană, în scădere faţă de producţia de anul trecut, când a livrat 140.094 vehicule. În 2013, Honda a produs cu 15% mai puţin decât în 2012.

Honda produce maşini în Anglia din 1992, aici fiind fabricate modelele Civic, Civic Tourer, CR-V şi Jazz, pentru piaţa locală şi restul Europei. Uzina din Swindon are o capacitate totală de 250.000 maşini anual.

Cota de piaţă a Honda în UE a scăzut la 1 procent, de la 1,1% cât avea anul trecut. În primele două luni din 2014, vânzările Honda în regiune au scăzut cu 10%, la 18.037 unităţi, conform datelor ACEA.

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Aprilie 08, 2014, 11:44:52 p.m.
www.automarket.ro/stiri/preturi-honda-jazz-hybrid-in-romania-start-de-la-19456-de-euro-55953.html

Preţuri Honda Jazz Hybrid în România: start de la 19.456 de euro

Honda a adus oficial în România noul Jazz Hybrid. Modelul japonez vine cu un ansamblu de propulsie hibrid, ce garantează un consum de numai 4.7 litri/100 de kilometri.

Dezvăluit în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Paris, tocmai în 2010, Honda Jazz Hybrid ajunge într-un final şi pe piaţa din România, unde va avea de înfruntat o concurenţă serioasă din partea lui Toyota Yaris Hybrid.

Prezentat live în cadrul Salonului Auto Moto de săptămâna trecut, acoperit şi de Automarket cu un reportaj de atmosferă, modelul hibrid mizează pe convingerea publicului autohton cu valori reduse ale consumului de carburant.

Modelul japonez dispune de acelaşi sistem de propulsie ca în cazul răposatului Insight, scos din producţie la începutul acestui an.


Esential :

4.5 litri/100 de km este consumul mediu anunţat de Jazz Hybrid.
88 de cai putere oferă motorul pe benzină instalat pe Jazz Hybrid.

Asta înseamnă că Jazz foloseşte un motor pe benzină i-VTEC de 1.3 litri şi 88 de cai putere, asistat de o unitate electrică. Ansamblul este asociat unei cutii de tip CVT şi poate garanta emisii de 104 g/km şi un consum mediu de numai 4.5 litri/100 de km.

Pentru a putea fi recunoscut, noul Jazz Hybrid se va individualiza prin faruri restilizate, cu elemente albastre cromate, stopuri clare, o nouă grilă frontală albastră, bare de protecţie redesenate şi un element cromat pentru designul portbagajului. Caroseria beneficiază de aceleaşi culori ca şi versiunea standard, însă plusează cu o nuanţă specială Lime Green.

Interiorul adoptă o nouă planşă de bord şi mai multe finisaje din piele, o premieră pentru modelele Jaz vândute în Europa.

Pe piaţa din România, Jazz Hybrid vine disponibil cu nivelul de echipare Elegance, care include airbaguri frontale, laterale şi cortină, sistem de control al tracţiunii şi stabilităţii (VSA), aer condiţionat automat, oglinzi electrice şi încălzite, geamuri electrice şi cu tentă, senzori de ploaie, radio CD cu MP3, padele schimbare viteze CVT, plafon panoramic, închidere centralizată şi intrare USB.

Preţul noului Jazz Hybrid în România pleacă de la 19.456 de euro cu TVA. Honda oferă însă un discount de aproape 1900 de euro. Modelul beneficiază de 5 ani garanţie sau 160.000 de kilometri.

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Mai 21, 2014, 03:38:40 p.m.
Colaborare istorică în Japonia: Honda, Nissan, Toyota, Subaru, Mitsubishi, Mazda şi Suzuki vor dezvolta împreună motoare

http://www.automarket.ro/stiri/colaborare-istorica-in-japonia-honda-nissan-toyota-subaru-mitsubishi-56446.html#

Toţi producătorii mari de automobile din Japonia au semnat un parteneriat prin care vor dezvolta noi tehnologii pentru motoarele cu combustie internă, menite să le aducă un avantaj în faţa rivalilor din Europa şi SUA.

Esential:

 30 la sută este îmbunătăţirea procentuală a eficienţei motoarelor cu ardere internă dorită de AICE până în 2020.

8 producători de automobile japonezi vor pune laolaltă cei mai buni ingineri pentru a dezvolta motoare mai eficiente.

Opt producători de automobile din Japonia vor investi 500 de milioane de yeni în dezvoltarea de noi tehnologii pentru motoarele cu combustie internă. Vorbim despre o colaborare istorică dintre Honda, Toyota, Nissan, Subaru, Mitsubishi, Mazda, Daihatsu şi Suzuki, căreia i se vor acorda alţi 500 de milioane de yeni din partea guvernului nipon pentru a fonda o asociaţie de cercetare a motoarelor cu combustie internă, numită AICE. Asociaţia respectivă le va permite producătorilor implicaţi să-şi reducă costurile de dezvoltare pentru diferitele tehnologii folosite de viitoarele lor motorizări, în ciuda faptului că se află într-o rivalitate comercială globală. Producătorii japonezi de automobile implicaţi în acest proiect de cercetare vor realiza, cu ajutorul guvernului, colaborări similare cu cele ale jucătorilor importanţi din industria de electronice din Japonia, domeniu în care companiile şi-au unit forţele şi au fost sprijinite de guvern pentru a obţine noi tehnologii la costuri rezonabile.

Toyota va beneficia de motoare SkyActiv de la Mazda

"Cu apariţia hibrizilor benzină-electric şi a maşinilor alimentate cu hidrogen, gama de tehnologii pe care trebuie să o dezvolte un producător este în continuă extindere, cu toate că numărul de cercetători implicaţi nu este în creştere. Din punct de vedere tehnologic, nu cred că suntem în urma europenilor, dar în ceea ce priveşte eficienţa cu care noile tehnologii sunt implementate, suntem în spatele producătorilor din Europa", explică Keiji Ohtsu, şeful departamentului de cercetare şi dezvoltare de la Honda şi noul şef al AICE.

Printre obiectivele celor de la AICE se numără studierea soluţiilor de tratare a gazelor de evacuare pentru motoarele diesel, înbunătăţirea soluţiilor de tratare a gazelor de evacuare prin calatizatoare, îmbunătăţirea eficienţei termale ale motoarelor cu combustie internă şi dezvoltarea de motoare noi în regie proprie în baza viitoarelor descoperiri. Japonezii vor să ducă randamentul termic al motoarelor cu ardere internă aproape la 50 de procente, valoare de neconceput în urmă cu zece sau 15 ani şi semnificativ mai mare decât cea actualelor motoare, de 39% pentru unităţile alimentate cu benzină şi de 40% pentru diesel-uri.

(http://static.automarket.ro/img/db/article/056/446/618743l.jpg?ts=1400597152)

===============

Toyota este cel mai valoros brand din industria auto

http://www.automarket.ro/stiri/toyota-este-cel-mai-valoros-brand-din-industria-auto-56448.html

Toyota este considerată cea mai valoroasă marcă din industria auto conform unui top alcătuit de Milward Brown, o respectabilă firmă de cercetare de piaţă.




Toyota s-a menţinut pe prima poziţie în topul celor mai valoroase mărci auto din lume, BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands alcătuit de Milward Brown, o firmă de cercetare de piaţă. Conform aceluiaşi studiu, BMW s-a clasat pe locul doi, în timp ce Ford a avut o revenire impresionantă, urcând pe locul cinci şi depăşind mărci ca Volkswagen sau Nissan.

Conform studiului pentru anul 2014, valoarea de piaţă a mărcii Toyota a crescut cu 21%, marca japoneză valorând acum 29.6 miliarde dolari. "Toyota şi-a menţinut strategia inteligentă reuşind să facă din brandul pe care îl reprezintă un sinonim pentru calitate şi valoare. În plus continuă să dezvolte latura ecologică fiind unul din liderii în domeniul automobilelor cu propulsie hibridă", a spus Peter Walshe, directorul studiului Global BrandZ în cadrul Milward Brown.

Toyota a reuşit să controleze şi efectele a două recall-uri masive care au avut loc în 2009 şi 2010. Reputaţia mărcii a avut de suferit, dar Toyota şi-a revenit în urma acestor probleme. În plus, marca Toyota a reuşit să îşi creeze o imagine pozitivă şi să nu mai fie privită ca un constructor străin pe anumite pieţe. "Au fost probleme cu maşinile japoneze pe piaţa chineză, dar Toyota este privită ca un constructor autohton pe pieţe ca cea din Marea Britanie sau Statele Unite ale Americii prin prisma locurilor de muncă create în aceste ţări", a completat Peter Walshe.

Toyota a fost pe primul loc în topul celor mai valoroase mărci auto de şapte ori în cei nouă ani în care studiul a fost realizat. În 2010 şi 2012, Toyota nu a reuşit să se claseze pe primul loc.

O creştere spectaculaosă în topul anului 2014 a fost înregistrată de Ford. Valoarea mărcii americane a crescut cu 56%, aceasta valorând acum 11.9 miliarde dolari. Ford a reuşit acest lucru deoarece a putut satisface aşteptările clienţilor atât pe plan local, cât şi global.


Germanii şi japonezii sunt la putere

Pe locul doi în topul alcătuit de Milward Brown se situează marca germană BMW, cu o creştere de 7%. Valoarea mărcii bavareze este de 25.7 miliarde dolari. În urma celor de la BMW, locul trei este ocupat de Mercedes-Benz, cu o valoare de 21.5 miliarde dolari. Honda este pe locul al patrulea în clasament, cu o valoare de 14.1 miliarde dolari.


Singura marcă din top 10 a cărei valoare de piaţă a scăzut este Volkswagen. Acest declin a făcut ca marca germană să se claseze pe locul şapte. Valoarea Volkswagen este estimată la 8.4 miliarde dolari, o scădere de 4% faţă de anul 2013. Problemele pentru Volkswagen provin din faptul că nu a profitat de creşterea înregistrată de piaţa auto americană şi din cauza volumelor mici vândute pe piaţa chineză.

În timp ce Volkswagen a pierdut un loc în topul mărcilor cu valoare mare de piaţă, marca Audi a înregistrat cea mai mare creştere dintre mărcile germane. Valoarea Audi a crescut cu 27%, marca din Ingolstadt valorând acum 7.1 miliarde dolari.

Google bate Apple în topul general

În topul general pe întreaga industrie, Google este cea mai valoroasă marcă din lume, reuşind să treacă pe primul loc după ce valoarea mărcii a crescut cu 40%. Google valorează acum 158.8 miliarde dolari, depăşind Apple, fostul loc 1 în ediţia 2013 a topului. Apple valorează acum 147.9 miliarde dolari.


Poz    Marcă    Valoare (miliarde $)    Procent
1    Toyota    29.6    +21%
2    BMW    25.7    +7%
3    Mercedes-Benz    21.5    +20%
4    Honda    14.1    +14%
5    Ford    11.8    +56%
6    Nissan    11.1    +9%
7    Volkswagen    8.4    -4%
8    Audi    7.1    +27%
9    Chevrolet    4.9    
10    Hyundai    4.6    +15%


============



Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Iunie 11, 2014, 01:37:29 p.m.
http://www.automarket.ro/test-drive/honda-civic-tourer-18-i-vtec-56700.html

Honda Civic Tourer
1.8 i-VTEC 142CP MT6 Sport


Katokusozoku

În tradiţia familiilor japoneze, succesiunea la conducerea paternală este atât de importantă, încât niponii au inventat un cuvânt special pentru a desemna acest adevărat ritual: Katokusozoku. Un element de la sine înţeles având în vedere faptul că diferitele spiţe ale unei familii japoneze trăiesc fără probleme sub acelaşi acoperiş, casa fiind văzută ca un bun sacru în care nepoţii devin copii, copiii devin părinţi şi părinţii devin bunici. Generaţie după generaţie.

Povestea succesiunii este atât de serioasă în tradiţia niponă, încât lipsa succesorilor implică deseori adoptarea unora care să preia rolul de conducători ai familiei după dispariţia părinţilor adoptivi.

Honda Civic nu a avut niciodată o versiune break, dar odată cu noua generaţie a fost nevoie de Katokusozoku. Adică de găsirea unui succesor al vechiului Civic care să se adreseze familiilor care nu se califică pentru un Accord, dar nici nu vor un hatchback adresat mai degrabă celor tineri. Partea bună este că noul Civic Tourer e atât de reuşit estetic, încât pare că Honda a creat hatchback-ul din break, nu invers. Partea şi mai bună este că Honda a reuşit să facă imposibilul: să construiască o maşină atât de încăpătoare, încât lasă în urmă chiar şi reperul Octavia, o maşină construită pentru cei care văd spaţiul ca un prim reper în achiziţie. Peste toate, însă, vine faptul că noul Civic Tourer este o maşină care are toate şansele să te scape de ideile clasice conform cărora break-urile sunt nişte dricuri cosmetizate. Dacă-i ignori motorul pe benzină puţin cam depăşit într-o eră în care turbina e literă de lege în Europa.

Honda Civic Tourer
1.8 i-VTEC 142CP MT6 Sport

    Pret de pornire 18.712 €
    Pret model testat 18.712 €
    Taxa auto 232 €




Motor / Transmisie

Pentru a-şi face loc pe piaţa europeană, fiecare maşină din lumea asta trebuie să se prezinte la apel cu un diesel, motorizare pe care europenii o iubesc, dar de care încep să se lepede uşor-uşor, odată cu apariţia noilor motoare turbo pe benzină de cilindree redusă. Honda oferă şi diesel, şi benzină, ultima cu motor aspirat, pe noul Civic Tourer. Lăsăm însă dieselul pentru un test ulterior şi analizăm astăzi cum se descurcă unitatea de 1.8 litri denumită oficial i-VTEC (tehnologie perfectată în ultimii ani fără întrerupere de inginerii japonezi) şi care ascunde 142 de cai putere într-un motor clasic aşa cum nu vor mai fi multe în următorii ani.

Pe scurt: vă recomandăm diesel-ul. Chiar dacă la turaţii ridicate vorbim de o maşină care sună fantastic şi care reuşeşte să-şi aşeze caii foarte liniar şi plăcut pe şosea, acest lucru înseamnă automat că vom vorbi de un consum ridicat, nu foarte apreciat de familie pe o maşină dedicată acesteia. Cuplul este şi el destul de scăzut (174 Nm) şi este disponibil sus, la 4200 rpm, semn caracteristic unei unităţi aspirate care se bazeză pe turaţie pentru a funcţiona optim, ceea ce nu te va ajuta foarte mult la urcarea unui deal, de exemplu.

Pe de altă parte, motorul pe benzină semnat de Honda este fin şi abia perceptibil prin oraş şi în modul Economic (care anesteziază maşina, dar o împinge în acelaşi timp să consume foarte puţin), ceea ce face ca rafinamentul său să fie un vârf pe care nu mulţi constructori îl ating în perioadele actuale de "zgomot". Cutia de viteze manuală este alegerea perfectă pentru cei care vor ca maşina să muşte cât mai mult caracter dinamic din cei 142 de cai disponibili. Tot la capitolul părţi bune intră şi faptul că benzina este cu vreo 2000 de euro mai ieftină decât diesel-ul de 120 de cai din dotarea lui Civic, deci economia instantanee poate fi un punct de decizie puternic.

Consum

Honda promite un consum mediu de 6.4 litri/100 km în regim mediu mixt, cu un vârf de 7.8 litri în regim urban şi o bază de 5.5 litri în afara oraşului. Ceea ce vă pot confirma este faptul că cifrele pe care le afişează Civic Tourer variază extrem de mult de modul în care veţi profita de ceea ce vă oferă maşina. Altfel spus, dacă sunteţi un familist care nu vrea decât să ajungă la destinaţie în concediu, fără ca timpul să fie o problemă, puteţi să vă bazaţi pe un consum onest de 6-6.5 litri în afara oraşului. Dacă vă gândiţi să vă rezolvaţi însă problemele în timp-record şi să vă ridicaţi la nivelul design-ului foarte agresiv al acestei maşini, puteţi să urcaţi până la 12-13 litri pe modul Sport şi în contextul în care vă aduceţi aminte că un motor aspirat este prin excelenţă unul căruia îi place zona roşie a turometrului.

Noi am lăsat maşina după un weekend cu drumuri mixte în zona a 9 litri/100 km, ceea ce înseamnă că autonomia rezervorului de 50 de litri s-ar aşeza undeva în jurul a 600 de kilometri.

În raport cu principalii rivali din segment - şi nu sunt deloc puţine modele care au motoare pe benzină de 130-150 CP între compactele break de pe piaţă! - Civic Tourer stă undeva spre coada plutonului, plătind tribut celei mai mari cilidree şi faptului că mulţi dintre concurenţii săi se bazează pe motoare turbo. Cu 5.3 litri/100 km în regim mediu mixt, cel mai bun consum este afişat de reprezentanţii VW Group (Golf Variant, Octavia Combi, Leon ST). în timp ce principalul rival japonez, Auris Touring, consumă cu 0.3 litri mai puţin cu un motor de 1.6 litri cu injecţie directă.

Performanţe

Dacă eşti fanul plecărilor rapide de pe loc, vei aprecia noul Civic Tourer doar dacă vei învăţa să struneşti turaţiile. Asta pentru că, afişând un 9.4 secunde pentru 0-100 km/h, break-ul japonez se aşează la mijlocul segmentului din punctul de vedere al performanţelor dinamice. Nu e nici un melc, precum e Auris Touring (10.5 secunde), nici cel mai rapid din segment, poziţie ocupată de Leon ST (8.4 secunde).

La viteza maximă, Civic Tourer recuperează din handicap şi merge până la 210 km/h. Autostrăzi fără limite să avem.

Interior

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care o familie le vede într-o maşină dedicată ei este spaţiul. Iar Civic Tourer se laudă cu cel mai spaţios portbagaj din segment, furându-i locul întâi la acest capitol lui Skoda Octavia Combi. Cum ştiam că Octavia este practic o hală din acest punct de vedere, am avut multe semne de întrebare legate de modul în care japonezii au compartimentat un break care din afară pare mai degrabă înrudit cu un shooting brake decât cu o maşină al cărei avantaj primar este spaţiul oferit pasagerilor.

Asta face ca primul lucru pe care l-am făcut în momentul în care am preluat maşina de test a fost să deschid hayon-ul imens. Am avut o surpriză: în mijlocul portbagajului se afla o gaură pătrată, un compartiment care poate fi ascuns sau nu în funcţie de nevoi. Portbagajul în sine este foarte lung şi bine etajat, cu îndeajuns de mult loc încât să mulţumească fără absolut nicio problemă o familie cu cinci membri. Ba mai mult, scaunele posterioare se rabatează prin apăsarea unui buton, iar maşina se transformă astfel în cel mai frumos pick-up acoperit din istorie.

Pe scurt, Civic Tourer îţi oferă 624 de litri destinaţi bagajelor, cu 14 mai mult decât rivalul ceh despre care vă vorbeam mai sus. Ar fi fost bine ca măcar o parte din acest spaţiu să fie utilizat şi în zona din faţă, pentru obiecte de mici dimensiuni, fiindcă zonele existente în acest scop sunt clar depăşite.

În rest, dacă vorbim de şofer şi pasageri, Civic Tourer este o oglindă a versiunii hatchback, iar dacă sunteţi familiarizat cu acest model nu veţi găsi mari diferenţe. Ai la dispoziţie un bord futurist, demn de un cockpit de avion, care are vreo trei display-uri pe planşă şi deasupra volanului, fiecare cu stilul său de afişaj. Iar asta mi-a dat impresia că designerii Honda au fost uşor cam nehotărâţi să aleagă linii, caractere şi culori care să unifice ansamblul vizual. Într-o lume auto care preţuieşte mai mult decât oricând simplitatea, Civic rămâne un bastion al abordării clasice, comenzile display-ului touch central fiind mici şi înghesuite în jurul acestuia.

Mi-au plăcut în schimb scaunele confortabile şi zona consolei centrale, care a beneficiat de ceea ce nu a prins bordul: simplitate.

Preţ de achiziţie

În momentul în care redactez acest text, preţul de bază al versiunii pe care am testat-o, 1.8 benzină manuală în echiparea medie Sport (singur aexistentă pe break), este o imensă surpriză. Analizând comparativ toate modelele asemănătoare din segmentul compact break în echipări asemănătoare, observăm lucruri aproape fantastice. Profitând de o promoţie de durată pe care cei de la Honda o derulează în această perioadă, preţul de bază al exemplarului de test este de 18.700 de euro, unul dintre cele mai mici din clasă. Şi vorbim de un segment în care avem Octavia Combi, Kia Cee'd Wagon sau Hyundai i30 Wagon, modele recunoscute pentru poziţionarea lor tradiţională în zona inferioară a plajei de preţuri.

De exemplu, Skoda Octavia Combi 1.4 TSI de 140 CP costă cu 200 de euro mai mult, iar pentru un Focus break trebuie să scoateţi din buzunar cu 1000 de euro mai mult. Cel mai scump model din segment este în continuare Golf Variant, care urcă la 21.500 de euro în varianta 1.4 TSI de 140 CP.

Siguranţă

Ultimele două generaţii ale lui Civic s-au cocoţat acolo unde se aşteaptă toţi clienţii lor la testele de siguranţă: în topul clasamentelor de specialitate. Cu cinci stele la EuroNCAP primite în 2012, noul Civic a reuşit să treacă şi de examenele EuroNCAP. Şi chiar dacă versiunea testată a fost cea hatchback, rezultatul se transferă automat şi în cazul variantei break, care beneficiază de aceleaşi "dedesubturi" din punct de vedere constructiv.

Civic Tourer nu dezamăgeşte nici privind lista de dotări de serie: ai airbag-uri frontale, laterale şi cortină, cameră video pentru marşarier, cruise control automat sau senzori de monitorizarea a presiunii din pneuri, ed lumină şi de ploaie. Plusăm cu sisteme precum cel de control al tracţiunii şi stabilităţii (VSA), cu direcţia servoasistată electric şi cu distribuţia electronică a forţei de frânare (EBD) şi avem tabloul unei maşini bine dotate din punctul de vedere al siguranţei.

Ţinută de drum

Odată cu generaţia precedentă, Honda a transformat Civic într-una dintre cele mai atractive maşini compacte de pe piaţă, design-ul său amintind mai degrabă de turismele de circuit decât de maşini de serie plictisitoare şi triste. Acest lucru s-a transferat parţial şi către feeling-ul pe care-l ai atunci când conduci un Civic. Maşina este echilibrată, iar suspensiile reuşesc să-ţi menţină în minte imaginea unei maşini sport pe care şi-a inoculat-o voluntar design-ul. În viraje, subvirarea este prezentă în limita bunul simţ, însă construcţia corectă a maşinii nu lasă să se vadă nicio problemă majoră la acest capitol. Partea bună este că suspensia fermă nu se transformă într-o problemă în oraş, acolo unde maşina este echilibrată şi bine construită.

Ai la dispoziţie şi un sistem de suspensii reglabile, astfel că te poţi juca cu setările acestora în funcţie de preferinţe. Butonul de acţionare se află pe bord. Mi-ar fi plăcut însă ca direcţia să fie mai exactă, pentru că ea pare uşor cam moale pentru preferinţele mele.

Vizibilitate

Aspectul pseudofuturist al break-ului bazat pe Civic face ca geamurile laterale să aibă o linie atipică pentru un astfel de model, astfel că suprafeţele vitrate sunt mai mici decât în cazul multora dintre competitorii direcţi ai modelului japonez. Nu ai însă probleme în faţă şi nici în spate, luneta restrânsă a vechii generaţii Civic transformându-se pe noul Civic într-una îndeajuns de bună pentru a fi eficace la parcări şi nu numai.

Tehnologie

Honda preferă sistemul "You get what you see" în ceea ce priveşte modelele pe care le comercializează, astfel că nu vei avea prea mult alternative de personalizare a maşinii tale atunci când te vei hotărî să-ţi cumperi un Civic Tourer. Pe motorul pe benzină cu transmisie manuală ai un singur nivel de echipare, denumit Sport, care în cazul versiunii hatchback poate fi considerat unul mediu.

Maşina vine direct echipată cu elemente precum cameră de marşarier, Start-Stop, suspensii reglabile, senzori de monitorizare a presiunii în anvalope, senzori de ploaie, de lumină, oglinzi electrice încălzite, geamuri electrice faţă-spate sau lumini LED de zi. La nivelul sistemului de infotainment, Civic Tourer se prezintă cu un sistem audio USB şi cu posibilitatea conectării telefonului prin Bluetooth. Centrul de comandă este un display de 7 inch perfectabil la capitolul afişaj care poate găzdui navigaţia prin satelit. Evident, ca în cazul multor alte modele din segmentul compact, noul Civic primeşte pachete de frânare automată în caz de impact iminent sau de atenţionare la părăsirea benzii de rulare.

Design

Dacă Civic este în sine o apariţie neobişnuită şi organică într-un segment oricum foarte animat şi divers din punctul de vedere al design-ului, noul Civic Tourer este desprins din acelaşi peisaj, aspectul utilitar al break-urilor clasice fiind uitat în favoarea unor linii sexy, dinamice, atât de reuşite încât par că sunt ale unui hatchback puţin lungit. Asta în condiţiile în care, să ne amintim, vorbim de maşina cu cel mai mare spaţiu dedicat bagajelor în acest segment.

E adevărat cu opinia pozitivă nu este una unanimă şi că unii privesc noul Civic Tourer ca pe maşină excesivă, orice o însemna asta. Nouă ne place însă curajul celor de la Honda de a transforma maşina clasică de familie într-una cu adevărat atractivă.

Ne-a placut


    Preţ bun în segment
    Spaţiu enorm pentru bagaje
    Design exterior

Nu ne-a placut

    Interior complicat inutil
    Motor de turaţie care consumă mult
    Direcţie moale

Date tehnice - Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142CP MT6 Sport

Combustibil
Benzina
   
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
   
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1798
   
Lungime mm
4535
Putere maxima CP (rpm)
142 (6500)
   
Latime mm
1770
Cuplu maxim Nm (rpm)
174 (4300)
   
Inaltime mm
1480
Viteza maxima km/h
210
   
Greutate kg
1280
Acceleratie 0-100 km/h s
9.4
   
Ampatament mm
2595
Tractiune
fata
   
Volum rezervor litri
50
Cutie viteze
M
   
Volum portbagaj litri
624

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Iunie 23, 2014, 04:36:57 p.m.
Honda, Mazda şi Nissan recheamă în service milioane de maşini

http://www.informatiiauto.ro/honda-mazda-si-nissan-recheama-in-service-milioane-de-masini-sid14181.html

   
Producătorii auto japonezi Honda, Mazda şi Nissan au anunţat rechemări de milioane de vehicule la nivel global pentru probleme la airbagurile fabricate de furnizorul Takata, care ar putea exploda.

Nu au fost înregistrate accidente legate de această rechemare, transmite agenţia de presă AP.

Honda a anunţat rechemarea a 2,03 milioane de vehicule cu probleme la airbaguri, inclusiv 1,02 milioane din America de Nord şi aproape 669.000 vehicule în Japonia. Honda a mai rechemat şi anul trecut un milion de vehicule pentru o problemă similară la airbagurile Takata.

Nissan a rechemat 755.000 vehicule la nivel global, în timp ce Mazda va rechema 160.000 maşini. La fel ca şi Honda, ambele companii au anunţat rechemări şi anul trecut, dar într-un număr mai mic.

Toyota a anunţat o rechemare din cauza airbagurilor luna asta pentru 2,27 milioane de maşini.

În uultimii cinci ani, rechemările pentru airbagurile Takata au depăşit 10,5 milioane de maşini, construite între 2000 şi 2002, când furnizorul a făcut greşeli în producţia de airbaguri şi a pierduri înregistrările legate de acestea. Iar acest total ar putea creşte în continuare, după ce Takata a anunţat ca vrea să înlocuiască şi mai multe airbaguri, la maşinile construite între 2000 şi 2007 de Honda, Toyota, Nissan, Mazda, BMW, Chrysler şi Ford.

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Iulie 30, 2014, 12:36:29 p.m.
HondaJet: călătorii de business cu 778 km/h

http://www.topgear.ro/masini/funny/hondajet-primul-avion-usor-dedicat-clasei-de-business-7180.html

HondaJet, primul avion ușor dedicat clasei business, a fost prezentat public la EAA AirVenture Oshkosh, Winconsin, în Statele Unite.

HondaJet are un fuzelaj din carbon și este un avion cu cinci locuri, deschiderea aripilor este de 12,15 metri, iar lungimea totala de12,7 m. Viteza de top cu care poți să călătorești în scopuri personale sau de afaceri este de 778 km/h, adică Mach 0,73, iar autonomia este de 2.593 km.

HondaJet este cel mai avansat avion ușor dedicat călătoriilor de business cu echipări de top în ceea ce privește confortul, performanțele, calitatea și eficienta. HondaJet este cel mai rapid, cel mai silențios și eficient din punct de vedere al consumului din această clasă. A, și zboară la cea mai mare înălțime. În plus, oferă și cel mai mare spațiu pentru bagaje, dar acum să fim serioși, oare de cât spațiu poți să ai nevoie pentru un laptop și cardul Mastercard?

Prețul primului avion comercial produs de Honda este de aproximativ 3,7 milioane de dolari, cu aproape 40% mai mult decât modelele existente deja. Așa că dacă ai doar o covrigărie sau un Fornetti nu merită să te gândești la el. Nu de alta, dar sigur nu ai lângă chioșc un aeroport și drumul cu taxiul de la aeroport la locația covirgăriei face cât profitul pe o jumătate de zi.  - See more at: http://www.topgear.ro/masini/funny/hondajet-primul-avion-usor-dedicat-clasei-de-business-7180.html#sthash.Ratbp7kk.dpuf

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Octombrie 09, 2014, 05:28:32 p.m.
http://www.informatiiauto.ro/noul-honda-jazz-hybrid-disponibil-din-aceasta-toamna-si-in-romania-sid14596.html

Noul Honda Jazz Hybrid, disponibil din această toamnă şi în România


Honda Jazz Hybrid este disponibil în reţeaua dealerilor Honda din România, la un preţ de la 14.190 Euro fără TVA.

Honda Jazz Hybrid, unic în segmentul său prin flexibilitatea spaţiului interior, oferă un spaţiu de depozitare generos datorită sistemului hibrid compact IMA, care permite scaunelor Magic Seats să se plieze, ca şi în cazul versiunilor non-hibride. În spaţiul interior astfel obţinut încap 4 trolere, sau obiecte agabaritice, cum ar fi plantele de apartament mari sau chiar un suport de umeraşe.

Cutia automată cu variaţie continuă, dar şi designul interior şi exterior, fac modelul foarte confortabil la condus, iar dimensiunile compacte şi manevrabilitatea ridicată, combinate cu un consum urban de 4,4 litri/100 km, îl fac o alegere ideală pentru deplasările în oraş.

În afară de eficienţa demonstrată a sistemului hibrid IMA, Jazz Hybrid este echipat şi cu tehnologii care protejează mediul şi eficientizează consumul, cum ar fi: sistemul ECO Assist sau butonul ECON.

Jazz Hybrid şi-a făcut debutul în cadrul evenimentului Paris Motor Show 2010, demonstrând încă o dată angajamentul Honda în ceea ce priveşte dezvoltarea tehnologiei hibride motor termic – motor electric.

Noua versiune va fi comercializată alături de o versiune revizuită a Honda Jazz cu motorizare pe benzină şi marchează pentru prima dată disponibilitatea unui sistem hibrid paralel pe un automobil din clasa B. Important este faptul că hibridul Jazz nu-şi va pierde niciun element din personalitatea practică a versiunii convenţionale, caracterul compact al sistemului IMA permiţând scaunelor Magic Seats să îşi păstreze capacitatea de a oferi 300 de litri de spaţiu în portbagaj.

Acumulatorul IMA şi unitatea de control au fost integrate în zona de sub podeaua portbagajului păstrând o capacitate de încărcare normală a zonei şi permiţând scaunelor „Magic Seats” să se plieze în aceeaşi manieră ca şi în cazul versiunilor non-hibride. Aceasta înseamnă că scaunele încă se pot plia plat pentru furnizarea unui spaţiu incredibil de 1320 litri (măsurat până la plafon), sau scaunele pot fi pliate vertical pentru a putea transporta obiecte înalte. Ca o noutate, inclusiv pentru versiunile convenţionale ale Honda Jazz, bancheta din spate poate fi acum înclinată, optimizând spaţiul pasagerului din spate.

Sistemul hibrid IMA şi unitatea de control sunt aceleaşi ca la hibridele Insight şi CR-Z, profitând de fiabilitatea dovedită a acestei tehnologii importante. Cu aproape două decenii de dezvoltare şi 10 ani de vânzări, sistemul IMA Honda s-a dovedit a fi o tehnologie flexibilă şi de încredere - peste jumătate de milion de vehicule ce beneficiază de combinaţia de emisii scăzute şi economie de combustibil sunt prezente pe şosele.

Noul model dispune de acelaşi sistem de propulsie ca şi hibridul Insight, având un motor de 1,3 litri i-VTEC şi motor electric. Sistemul este combinat cu o cutie de viteze CVT şi are emisii de doar 104 g / km de CO2 - cele mai mici din gama de maşini de segment B cu cutie automată. Consumul de combustibil este de doar 4,5l/100 km în regim mixt. Fiind un hibrid cu motor benzină-electric, acesta asigură un nivel foarte scăzut pentru orice fel de emisii, nu doar pentru cele care intră în componenţa diferitelor taxe de poluare.

Vizual, Honda Jazz Hybrid se distinge de restul modelelor Jazz prin faruri restilizate, cu elemente albastre cromate, stopuri clare, o nouă grilă frontală albastră, bare de protecţie redesenate şi un element cromat pentru designul portbagajului. Noul hibrid va fi pus în vânzare în gama de culori existente plus o culoare personalizată, Lime Green metalizat.

Habitaclul are un aspect împrospătat, cu bordul într-o singură culoare, mai închisă, ce intră în contrast puternic cu lumina albastră a cadranelor şi a consolei centrale. Noul hibrid este de asemenea disponibil cu finisaje din piele, fiind prima dată când acest lucru a fost disponibil pe un model Jazz din Europa.

Bordul integrează o versiune a funcţiei sistemului Eco Assist, care utilizează iluminatul ambiental al vitezometrului pentru a informa conducătorul cu privire la impactul stilului de conducere asupra economiei de combustibil. Funcţia Eco Assist ajută şoferii în mărirea economiei în utilizarea zilnică şi oferă conducătorilor auto un feedback în timp real la modul în care utilizarea frânelor şi acceleraţiei afectează mediul şi consumul de combustibil.

În timp ce respectă caracteristicile unice ale modelului, o gamă de accesorii de origine va accentua şi mai mult caracterul său hibrid. Articolele decorative, precum elementele pragurilor, o varietate de stickere, garnituri pentru stâlpul B şi jante din aliaj de aluminiu pot fi montate conform dorinţei conducătorului. Un sistem modern de navigaţie, Solid State Drive, hands-free BluetoothŸ şi un sistem de divertisment montat în spate, toate acestea sunt disponibile pentru a oferi un confort tehnologic suplimentar. Gama completă de accesorii de origine este disponibilă pentru clienţii care doresc să adauge şi mai mult stil şi funcţionalitate.

Honda Jazz Hybrid este disponibil în reţeaua dealerilor Honda, la un preţ de la 14,190 Euro fără TVA, pentru echiparea superioară Elegance, cu plafon panoramic. Din octombrie, modelul Jazz Hybrid vine echipat şi cu anvelope de iarnă cadou şi poate fi achiziţionat cu finanţare în leasing, cu dobândă începând de la 0.99% / an.

Anul viitor, Honda Trading va lansa în România 5 noi modele, prezentate în cadrul Salonului Auto de la Paris. Modelul Honda HR-V, un SUV de dimensiuni mici, anunţat în premieră în Europa, noul Jazz, cu un nou design exterior, mai aerodinamic şi modern, Civic Type-R, dar şi facelifturi ale gamelor Civic, la nivelul designului interior şi exterior, şi CR-V, care va fi disponibil cu o nouă motorizare.


Noua gamă de modele va primi şi 4 noi motorizări, parte a tehnologiei Honda EarthDreams, după cum urmează: un motor diesel de 1.6 litri şi 160 CP, disponibil pe modelul CR-V facelift, un motor pe benzină de 1.5 litri – pentru modelul HR-V, un motor turbo pe benzină de 2.0 litri şi minim 280 de CP – pentru modelul Civic Type-R şi un motor pe benzină de 1.3 litri – pentru noua generaţie Jazz.


Honda Trading România estimează o cifră de afaceri de 14 milioane euro în 2014, în creştere cu 10% faţă de 2013. Cifra se bazează pe o creştere a vânzărilor de maşini de 10%, corespunzătoare unui număr de 560 de automobile comercializate pe parcursul întregului an. Pentru 2015, compania îşi propune o creştere a cifrei de afaceri şi a vânzărilor asemănătoare cu cea din 2014 şi păstrarea cotei de piaţă.


Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Octombrie 22, 2014, 01:45:55 p.m.
Honda Jazz Hybrid (2011-2014)

1.3 i-VTEC 88CP CVT Elegance

    Pret de pornire 19.456 €

http://www.automarket.ro/test-drive/honda-jazz-hybrid-58444.html 
Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Decembrie 18, 2014, 12:43:23 p.m.
Honda reinventează sania lui Moș Crăciun

http://www.automarket.ro/tv/reclame/honda-reinventeaz-sania-lui-mo-crciun-4184.html#5

Moș Crăciun vizitează un laborator Honda, acolo unde inginerii mărcii japoneze reproiectează sania omului care aduce cadouri de Crăciun. Filmul animat ne dezvăluie ceea ce este probabil primul crash test din istorie cu sania lui Moș Crăciun.

https://www.youtube.com/watch?v=2CfiUQrH_x4

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Ianuarie 08, 2015, 05:44:55 p.m.
http://www.auto.ro/honda/crestere-promitatoare-a-vanzarilor-pentru-honda-trading-romania-in-2014--54861.html

Crestere promitatoare a vanzarilor pentru Honda Trading Romania in 2014


(http://cdn.auto.ro/assets/image/2015-01/08/79259/626x471/5.jpg)

Cel mai popular model Honda pe piata din Romania ramane, ca si in anii precedenti, SUV-ul CR-V, ce a totalizat 247 de unitati, aproximativ 46,7% din totalul vanzarilor Honda pe piata interna. Pe pozitia a doua in topul vanzarilor se afla modelul Civic, cu 152 de unitati livrate in 2014, urmat de Accord (77 unitati), Civic Sedan (26 unitati) si Jazz (23 unitati). Fata de aceeasi perioada a anului 2013, livrarile Honda au crescut cu 20 de unitati, aproximativ 4%.
 
Daca anul 2014 a fost un punct de inflexiune pentru Honda, 2015 se anunta a fi unul de confirmare a revenirii, atat la nivel european, cat si in Romania. In vederea acestui deziderat, anul 2015 va marca debutul unei game complet noi, incepand cu noul Civic in luna martie, noul CR-V in luna aprilie si noile modele HR-V si Jazz in ultima parte a anului. Ca o surpriza pentru pasionatii marcii Honda, in vara anului 2015 va fi lansat oficial si noul Civic Type R ce anunta performante dinamice de exceptie in sfera modelelor hot-hatch.

Lansarea noului CR-V marcheaza si debutul propulsorului diesel 1.6 i-DTEC si 160 CP, cel mai nou membru al familiei Earth Dreams. Noul motor va fi disponibil atat in conjuctie cu o transmisie manuala cu 6 trepte cat si cu noua transmisie automata cu 9 trepte, in premiera pentru Honda. Noul motor va fi disponibil exclusiv pe versiunile cu tractiune integrala.

O alta noutate importanta este introducerea sistemului de infotainment Honda Connect, ce va rula cea mai noua versiune a sistemului de operare mobil Android 4.0.4. prin intermediul unui procesor de ultima generatie produs de NVIDIA (Tegra 3). Honda Connect va debuta oficial in Romania in martie pe noul Civic si va disponibil pana la sfarsitul anului pe toata gama 2015.

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Ianuarie 23, 2015, 01:56:39 p.m.
Test de consum cu Honda CR-V 1.6 diesel pe traseul Bucureşti-Braşov-Bucureşti

http://www.automarket.ro/stiri/test-de-consum-cu-honda-cr-v-16-diesel-pe-traseul-59949.html


Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Februarie 26, 2015, 08:41:00 a.m.
http://www.automarket.ro/geneva-2015/noul-honda-jazz-vine-cu-cel-mai-mare-portbagaj-din-segmentul-mic-si-un-60767.html

Noul Honda Jazz vine cu cel mai mare portbagaj din segmentul mic şi un motor nou de 1.3 litri

(http://static.automarket.ro/img/auto_resized/db/article/060/767/832025l-610x390-b-cf7e08ec.jpg)


Honda a dezvăluit oficial noua generaţie a modelului Jazz pentru Europa. Modelul va fi prezentat la Geneva, dar va ajunge pe piaţă în vara acestui an.


După ce a debutat pe piaţa din Japonia şi apoi America de Nord, noua generaţie Honda Jazz este gata să ajungă şi în showroom-urile europene. Japonezii au dezvăluit prima imagine a versiunii pentru Bătrânul Continent, aşteptată să se lanseze public în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Cel mai mare portbagaj din segment

Noul Jazz rămâne ca reprezentant Honda în segmentul B, împărtăşind platforma cu un alt model aşteptat la salonul elveţian: crossover-ul HR-V.

Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină

Subcompacta păstrează o linie a acoperişului mai înaltă, însă beneficiază de o caroserie mai mare cu 95 de mm, totalizând o lungime de 3915 mm şi un ampatament de 2530 mm, cu 30 de mm mai mult decât vechea generaţie.

Portbagajul a devenit şi el extrem de încăpător, ajungând acum la 354 de litri, cea mai mare valoare din segment, dacă stăm să ne gândim că Skoda Fabia, livderul actual, oferă doar 330 de litri. În cazul în care bancheta spate este rabatată, capacitatea portbagajului noului Jazz ajunge la 884 de litri.

Esential - 354 de litri oferă portbagajul noului Jazz.
3915 mm este lungimea noului Jazz.
102 cai putere oferă motorul de 1.3 litri benzină al noului Jazz.

Aşa cum a promis, Honda a instalat şi pe Jazz noul set de scaune Magic Seats, regăsit pe fratele mai mare CR-V. Acestea permit glisarea banchetei pentru mai mult loc în portbagaj şi invers.

Multiple sisteme de siguranţă

Şi exteriorul şi interiorul păstrează similitudini cu versiunile din SUA şi Asia, însă echiparea este adaptată publicului european. Pe lista de sisteme de siguranţă se va regăsi şi un cumul de tehnologii reunite sub titulatura Advanced Driver Assist System, care folosesc o cameră şi un radar pentru Intelligent Speed Assist, Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Traffic Sign Recognition şi farurile adaptive. Sistemul de frânare automată în caz de coliziuni la viteze mici (City Brake Active) va fi instalat standard.

La capitolul tehnologie, noul Jazz beneficiază de sistemul Honda Connect, care se poate sincroniza uşor cu telefoane mobile inteligente prin Mirror Link, WiFi, Bluetooth, HDMI sau USB. Sistemul multimedia va permite şi acces la internet, va oferi o navigaţie de la Garmin şi va dispune de mai multe aplicaţii inteligente.

Motor nou de 1.3 litri i-VTEC

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Modificări importante şi sub capotă, acolo unde Honda îşi va întâmpina clienţii cu un nou motor pe benzină i-VTEC, de 1.3 litri şi 102 cai putere, disponibili la 6000 de rotaţii. Unitatea poate fi asociată unei transmisii manuale cu şase rapoarte, care o înlocuieşte pe cea cu cinci rapoarte. Opţional, clienţii au acces şi la o automată de tip CVT.

Maşina este mai uşoară decât predecesorul său şi beneficiază de o rigiditatea structurală mai mare. De asemenea, şi suspensia şi direcţia au fost îmbunătăţite pentru o stabilitate mai mare şi un răspuns mai bun.

Noul honda Jazz va debuta oficial la Geneva, însă debutul său comercial va fi demarat în vara acestui an.

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Martie 03, 2015, 04:48:38 p.m.
Noul Honda NSX e aici: supercarul japonez primeşte patru motoare şi 550 CP

http://www.automarket.ro/geneva-2015/noul-honda-nsx-e-aici-supercarul-japonez-primeste-patru-motoare-si-550-cp-60927.html


Honda Civic Type R a primit o nouă generaţie: motorizare 2.0 Turbo de 310 CP

http://www.automarket.ro/geneva-2015/honda-civic-type-r-a-primit-o-noua-generatie-motorizare-20-turbo-de-310-60909.html


Noul Civic Type R: cel mai rapid hot hatch cu tracțiune din lume debutează la Geneva

http://www.auto.ro/honda-civic/noul-civic-type-r--cel-mai-rapid-hot-hatch-cu-trac--iune-din-lume-debuteaz---la-geneva--54894.html

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Martie 14, 2015, 08:18:04 a.m.
http://www.automarket.ro/stiri/viitorul-honda-civic-va-renunta-la-motoarele-aspirate-in-favoarea-unui-61173.html

Viitorul Honda Civic va renunţa la motoarele aspirate în favoarea unui turbo de 1.5 litri


Honda a anunţat că noua generaţie a modelului Civic este programată să primească noul motor turbo de 1.5 litri turbo. Unitatea va asigura intrarea în gamă, dar va fi oferit şi într-o versiune de putere ceva mai mare.

Te ajutăm să primeşti oferte speciale personalizate direct de la cei mai apropiaţi dealeri.
Honda Civic (facelift)


Chiar dacă s-a opus curentului de downsizing cu succes până în prezent, Honda trebuie să facă trecerea către motoarele turbo, cu cilindree mai mică. Primul pas a fost consemnat odată cu lansarea propulsorului de 1.5 litri, supraalimentat.

Honda introduce o nouă familie de motoare VTEC Turbo de un litru, 1.5 şi 2.0 litri

Potrivit Automotive News, această unitate va fi oferită atât pe versiunea entry-level, cât şi pe versiuni ceva mai puternice. Unitatea va fi declinată în mai multe opţiuni de putere şi va fi capabilă să respecte fără probleme normele de poluare.

Deşi puriştii vor duce dorul motoarelor aspirate, vestea a fost oficializată deja de Yoshiharu Yamamoto, şeful departamentului de dezvoltare şi cercetare Honda, care a susţinut că motoarele cu cilindree mică şi tehnologie turbo ”vor asigura baza gamei, chiar şi pentru noua generaţie Civic.”

Aşadar, cea de-a zecea generaţie a modelului compact va beneficia de noul motor turbo de 1.5 litri. Consumul va fi redus simţitor, iar performanţele vor creşte şi ele graţie utilizării tehnologiei VTEC alături de cea turbo.

Pentru a linişti apele şi pentru a oferi clienţilor mai multă încredere în departamentul de inginerie, Yamamoto a declarat că noul motor turbo de 1.5 litri instalat pe Civic, va oferi aceleaşi cifre ca actualele propulsoare de 2.0 litri şi 2.4 litri.

============

http://www.automarket.ro/stiri/honda-nu-ne-schimbam-filozofia-de-design-61159.html

Honda: "Nu ne schimbăm filozofia de design"

Honda nu intenţionează să renunţe la linia sa de design orientată spre spiritul practic al modelelor sale, în ciuda recentelor lansări ale modelelor Civic Type R şi NSX.



Honda va continua limbajul de design concentrat pe spiritul practic al modelelor din ofertă, titrează britanicii de la Autocar în urma unui interviu cu COO-ul mărcii, Tetsuo Iwamura. Declaraţia oficialului nipon, şeful departamentului de operaţiuni al Honda, a venit după ce constructorul nipon a lansat două modele sport, NSX şi Civic Type R, cu un design ieşit în evidenţă. Acestea au sugerat posibilitatea revenirii la un design mai ascuţit şi mai sportiv pentru viitoarele modele, dar oficialul Honda a infirmat această posiblitate, motivând concentrarea pe aspectele practice ale autovehiculelor în defavoarea esteticii.

După cum explică şi oficialul Honda, liniile de design ale mărcii sunt concentrate pe tendinţele din industrie şi îmbinarea cerinţelor clienţilor. Designerii se concentrează să realizeze modele care să ofere o vizibilitate cât mai bună pentru fiecare ocupant al vehiculului, cât mai mult spaţiu pentru fiecare pasager şi colaborează cu inginerii pentru a proiecta motorizări care să ocupe cât mai puţin spaţiu. Din acest punct de vedere, Honda merge împotriva curentului din industrie, care urmează o direcţie considerată extremă de japonezi: linii puternice, ”ascuţite” şi un design care să fie cât mai dinamic.



Design-ul Honda îşi va păstra direcţia urmărind principiile menţionate mai sus, declară Tetsuo Iwamura. Afirmaţiile sale sunt întărite de faptul că respectivele modele ale mărcii nipone sunt în continuare populare între clienţi, în timp ce criticii design-ului exterior al mărcii japoneze continuă exprimarea nemulţumirilor privind acesta. Pe de altă parte, Toyota, producătorul auto numărul unu în lume şi cel mai de succes constructor auto din Japonia, a urmat aceeaşi tendinţă de design, cea a formelor ascuţite şi a liniilor puternice, aplicată într-o manieră care să îmbine şi filozofia de marcă, fără ca vânzările sale să remarce un declin.



Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Aprilie 08, 2015, 07:18:20 a.m.
Honda CR-V facelift e disponibil în România: SUV-ul restilizat pleacă de la 26.000 de euro şi primeşte tehnologie de top

http://www.automarket.ro/stiri/honda-cr-v-facelift-e-disponibil-in-romania-suv-ul-restilizat-pleaca-de-la-61815.html

(http://static.automarket.ro/img/auto_resized/db/article/061/815/992099l-610x390-b-51fe7e91.jpg)

Cel mai vândut model din gama Honda primeşte un facelift prin care modelul nipon îi spune adio motorului diesel de 2.2 litri. În locul său apare un 1.6 biturbo de 160 CP care poate fi cuplat unei transmisii automate cu nouă trepte semnate ZF.


După ce a fost prezentat în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie, noul Honda CR-V facelift se alătură din această săptămână gamei pe care importatorul oficial în România o pune la dispoziţia clienţilor în showroom-urile mărcii japoneze. SUV-ul compact al celor de la Honda primeşte o mulţime de modificări tehnice şi stilistice care au rolul de a prelungi cariera de piaţă a acestualei generaţii atrăgând în acelaşi timp noi clienţi pentru brandul nipon.

1.6 diesel biturbo înlocuieşte vechiul 2.2 diesel

Cea mai importantă modificare apărută pe noul CR-V este înlocuirea tradiţionalului motor diesel de 2.2 litri şi 150 de cai putere cu un propulsor diesel biturbo i-DTEC de 1.6 litri şi 160 CP şi 350 Nm. Acesta face parte dintr-o nouă generaţie de propulsoare dezvoltate de Honda şi reuşeşte un raport putere/consum record în segmentul SUV-urilor de aceste dimensiuni. Mai mult, noul 1.6 diesel marchează debutul unei transmisii automate cu nouă trepte care va putea fi comandată în gama SUV-ului Honda începând cu această vară. Aceasta înlocuieşte vechea cutie cu cinci trepte de pe 2.2 diesel şi aduce cu sine o îmbunătăţire a consumului, a răspunsului şi a reprizelor. Noua transmisie este produsă de ZF şi reprezintă alternativa la cutia manuală cu şase trepte pe care clienţii lui CR-V o vor primi standard la achiziţia unui exemplar al modelului nipon.

Consumul mediu mixt anunţat de Honda pentru noul 1.6 i-DTEC biturbo de 160 CP este de 4.9 litri/100 km.

FAŢĂ ÎN FAŢĂ: 2.2 i-DTEC vs. 1.6 i-DTEC Biturbo
Motorizare    2.2 i-DTEC    1.6 i-DTEC Biturbo
Putere (CP) / rpm    150 / 4000    160 / 4000
Cuplu (Nm) / rpm    350 / 2000    350 / 2000
Transmisie    Man. 6 / Aut. 5    Man. 6 / Aut. 9
Acceleraţie 0-100 km/h (Man/Aut)    9.7 / 10.6    9.6 / 10.0
Consum urban în l/100 km (Man/Aut)    6.7 / 8.2    5.3 / 5.6
Consum extraurban în l/100 km (Man/Aut)    5.3 / 6.0    4.7 / 4.8
Consum mixt în l/100 km (Man/Aut)    5.8 / 6.8    4.9 / 5.1

Pe lângă motorul diesel de 160 de cai putere, Honda CR-V facelift puna la dispoziţia clienţilor alte două motoare. Este vorba de o versiune de 120 CP a aceleiaşi unităţi 1.6 diesel şi despre motorul pe benzină i-VTEC de 2.0 litri şi 155 CP, ambele deja existente în oferta CR-V dinainte de facelift. Foarte important este faptul că, spre deosebire de versiunile anterioare, toate cele trei motoare respectă acum normele Euro 6, ceea ce înseamnă că taxele de înmatriculare sunt zero.

Noul motor diesel biturbo de 1.6 litri şi 160 de cai este vedeta facelift-ului operat lui CR-V.

Premieră mondială: Cruise Control care anticipează mişcările din trafic

Esential = 43.7% din vânzările Honda în România sunt reprezentate de SUV-ul CR-V.
35% din vânzările Honda la nivel european reprezintă versiuni ale lui CR-V.


Iubitorii tehnologiei accesibile vor regăsi pe noul Honda CR-V facelift un display central cu diagonala de 7 inch pe care inginerii mărcii japoneze îl compară cu o tabletă. Motivul: acceptă funcţiile pinch, zoom, swipe şi tap, are instalat un sistem de operare Android în versiunea 4.0.4. Sistemul se numeşte Honda Connect şi permite accesul la toate funcţiile vitale ale maşinii, de la navigaţia prin satelit semnată de Garmin (element opţional) la accesul la internet, conexiunea Bluetooth, camera de marşarier sau informaţiile legate de consum, de viteză sau de timpii de deplasare. Dacă beneficiaţi de o conexiune mobilă de internet, Honda CR-V vă oferă aplicaţia preinstalată "Aha", care include servicii precum internet radio, sau căutare a punctelor de interes din jurul localizării maşinii.

Tehnologia modernă a ajuns şi în zona sistemelor de siguranţă, acolo unde cei de la Honda anunţă un sistem inteligent de Cruise Control Adaptiv care anticipează posibilele mutări ale colegilor de trafic pe autostradă, reducând sau crescând viteza în funcţie de situaţie. Sistemul este considerat o premieră mondială de către cei de la Honda, care susţin că acesta analizează constant benzile de rulare şi calculează posibilitatea ca o maşină să intre pe banda curentă dinainte de manevra în sine. Sistemul a fost dezvoltat prin teste extensive la nivel european.

Cruise Controlul Adaptiv şi celelalte sisteme de asistenţă a şoferului - cel de frânare automată, de notificare la schimbarea involuntară a benzii, de recunoaştere a semnelor de circulaţie, de avertizare pentru unghiul mort, de monitorizare a traficului perpendicular sau de păstrare a maşinii între benzi pe autostradă - fac parte din pachetul denumit oficial Honda Sensing.
De pe display-ul de 7 inch se comandă toată armata de sisteme tehnologice de pe noul CR-V.

Modificări estetice moderate

Facelift-ul operat de Honda la nivel estetic pe CR-V nu este unul major, însă reuşeşte să-i confere SUV-ului japonez o identitate modernizată vizibil. Astfel, farurile şi grila primesc elemente noi, precum luminile de zi LED integrate în forma blocurilor optice frontale şi posterioare, iar lista de culori exterioare se îmbogăţeşte cu nuanţa Golden Brown Metallic care completează paleta deja existentă pe SUV-ul Honda. Interiorul este şi el schimba uşor, apariţia display-ului de 7 inch modificând liniile precedentei versiuni a modelului nipon. CR-V rămâne în top la capitolul spaţiu dedicat bagajelor, cei 589 de litri (1648 de litri cu bancheta rabatată) fiind una dintre valorile de vârf ale segmentului din acest punct de vedere.

Alte modificări notabile pentru CR-V în raport cu generaţia anterioară includ un ecartament (distanţa dintre roţile stânga şi dreapta) mai mare cu 1.5 centimetri, un set de suspensii reglate pentru un comportament mai bun la viteze de top şi o direcţie rafinată. Inginerii Honda anunţă şi o izolare mai bună a habitaclului, testele interne dovedind o îmbunătăţire cu 6% a insonorizării.
Blocuri optice şi grilă modificate, proiectoare angulare în locul celor circulare anterioare.

Preţuri

Noul CR-V păstrează nivelurile de echipare ale versiuni ante-facelift - Comfort, Elegance, Lifestyle şi Executive. Preţul de pornire al noului CR-V facelift rămâne neschimbat - 26.000 de euro cu TVA inclus pentru varianta 2.0 benzină cu transmisie manuală în echiparea de bază. Preţul de bază pentru diesel este de 27.500 de euro (1.6, 120 CP, cutie manuală în echiparea Elegance), iar versiunea de 160 de cai pleacă de la 31.600 de euro. În sfârşit, un 1.6 diesel biturbo cu automată cu 9 trepte şi echipare Executive va scoate din buzunarele clienţilor 41.400 de euro.

De notat faptul că poziţionarea lui CR-V este una foarte interesantă, cei de la Honda aşezându-şi SUV-ul între zona modelelor de volum şi zona modelelor premium. Astfel, într-o comparaţie directă a versiunilor de echipare de top pe motorizarea diesel de 1.6 litri şi 160 de cai putere, notăm aşezarea dintre segmente a lui CR-V, aşa cum se poate observa în tabelul comparativ de mai jos.


MOTOR    PUTERE
CUPLU    NOUL HONDA CR-V facelift
4x2    4x4
Manuală
(€ cu TVA)     Automată
(€ cu TVA)
   Manuală
(€ cu TVA)     Automată
(€ cu TVA)
ECHIPARE Comfort
2.0 benzină    155 CP
192 Nm    26.027    -    -    -
1.6 diesel    120 CP
300 Nm     27.515    -    -    -
ECHIPARE Elegance
2.0 benzină    155 CP
192 Nm    -    -    30.739     32.227
(5 trepte)
1.6 diesel    120 CP
300 Nm    29.995    -    -    -
1.6 diesel biturbo    160 CP
400 Nm    -    -    33.219     -
ECHIPARE Lifestyle
2.0 benzină    155 CP
192 Nm     -    -    -    36.071
(5 trepte)
1.6 diesel biturbo    160 CP
350 Nm     -    -    37.064    39.171
(9 trepte)
ECHIPARE Executive
2.0 benzină    155 CP
192 Nm     -    -    -    38.303
(5 trepte)
1.6 diesel biturbo    160 CP
350 Nm     -    -    -    41.403
(9 trepte)

HONDA CR-V facelift vs. Concurenţii direcţi
MODEL/VERSIUNE    PUTERE
(CP)     CONSUM MIXT
(l/100 km)     ACCELERAŢIE 0-100
(secunde)     PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA)
HONDA CR-V facelift
1.6 diesel Executive 4x4 Auto
   160    5.1    10.0    41.403
FORD Kuga
2.0 TDCI Titanium Powershift    150    5.4    10.9    32.550
MAZDA CX-5 facelift
2.2 D 4x4 Revolution Top Auto    175    5.5    9.4    36.590
OPEL Antara
2.2 CDTI Cosmo 4WD Auto    163    7.9    12.0    32.570
TOYOTA RAV4
2.2 D-CAT Luxury Auto    150    6.7    10.0    38.102
VOLKSWAGEN TIGUAN
2.0 TDI Cityscape 4x4 DSG     177    5.9    n/a    34.339
AUDI Q5
2.0 TDI EU6 STronic quattro    177    6.4    n/a    45.670
BMW X3 facelift
2.0 xDrive20d Auto     190    5.4    8.1    44.829
MERCEDES GLK facelift
2.1 220 Bluetec Auto 4Matic     170    6.1    8.8    46.822
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii

=============

ALTE INFORMATII GASITI PE :

http://www.hondatrading.ro/modele/noulCR-V/    salut'

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: Rica din Aprilie 08, 2015, 09:38:07 a.m.
Super misto arata.
Asta imi place.
Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Aprilie 08, 2015, 11:14:11 p.m.
... si mie !

Take a look behind the scenes of Honda’s latest CR-V film, The Endless Road.

Want to keep going? Click here to find your endless road www.endlessroad.eu

https://www.youtube.com/watch?v=pU7za8viorE


Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Aprilie 23, 2015, 07:13:31 p.m.
http://www.automarket.ro/stiri/honda-civic-primeste-o-noua-generatie-in-2017-cu-o-platforma-complet-62187.html

Honda Civic primeşte o nouă generaţie în 2017 cu o platformă complet schimbată


(http://static.automarket.ro/img/auto_resized/db/article/062/187/555747l-610x390-b-c9bca9cc.jpg)

Honda va schimba complet modelul său compact odată cu următoarea generaţie, pe care o va lansa în 2017. Noul model va avea o platformă globală pentru a reduce costurile de dezvoltare şi a mări profitul companiei.



Honda Civic va primi o nouă generaţie în 2017, titrează Automotive News. Noul model va fi construit pe o platformă globală care va fi comună pentru toate pieţele pe care va fi comercializat şi va fi fabricat tot în Regatul Unit, la uzina din Swindon. Cei de la Honda au luat decizia unei platforme globale pentru noua generaţie a lui Civic pentru a reduce dramatic costurile de dezvoltare ale acestui model şi pentru a asigura ocuparea uzinei şi după modificarea organigramei de producţie, în contextul în care constructorul nipon va muta producţia lui CR-V din Marea Britanie în Canada.

Fabrica Honda din Swindon, Marea Britanie, va construi aproximativ 120.000 de unităţi pe an ale noului Civic, dintre care jumătate vor merge pe piaţa din Europa. În prezent, 90% din producţia lui Civic a fabricii din Swindon ajunge pe Bătrânul Continent. În baza unei investiţii de 200 de milioane de lire sterline a mărit capacitatea de fabricaţie a acesteia la 250.000 de unităţi pe an şi a pregătit uzina pentru noi tehnici şi tehnologii de producţie. Cu toate acestea, faptul că modelul Civic fabricat de Honda la Swindon a fost vândut doar în Europa a limitat producţia totală la doar cinci unităţi sub pragul de 120.000 şi a necesitat închiderea temporară a una dintre cele două hale de producţie.



Anul 2017 va marca sfârşitul practicii actuale a Honda de a fabrica un model în regiunea în care îl va comercializa. Aceasta din urmă avea avantajul taxelor reduse pentru respectivele vehicule şi o setare a acestora conform preferinţelor consumatorilor de pe pieţele cărora erau destinate, inclusiv la nivel stilistic. Odată cu Civic, modelele CR-V şi Jazz vor primi şi ele platforme globale. Viitorul CR-V va debuta tot în 2017 şi va fi fabricat în Ontario, Canada, în timp ce Jazz va fi construit în Japonia.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Mai 05, 2015, 10:21:48 a.m.
http://www.autobook.ro/stiri/honda-nsx-type-r-ar-putea-debuta-in-2018.html

Honda NSX Type R ar putea debuta in 2018

(http://www.autobook.ro/stiri/honda-nsx-type-r-ar-putea-debuta-in-2018.jpg)

Un raport publicat de cei de la Motoring spune ca Honda va lansa si o versiune Type R a noii generatii NSX. Asa cum probabil deja ati citit, modelul a fost lansat la nivel international, insa productia acestuia inca nu a debutat.

In ceea ce priveste o versiune Type R, aceasta este asteptata sa ofere peste 600 de cai putere si sa ajunga pe piata undeva in 2018. Doar de dragul unei comparatii, modelul NSX prezentat si la Geneva, are 557 de cai putere dintr-un motor V6 de 3.5 litri care foloseste inca trei unitati electrice.

In ceea ce priveste sprintul 0 - 100, vocile din industrie spun 3.0 secunde, insa oficialii japonezi inca nu au oferit detaliile cu privire la performantele lui NSX. La nivel estetic, viitorul NSX Type R va sosi cu o serie de imbunatatiri menite sa sporeasca agresivitatea modelului .


Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Iunie 16, 2015, 06:21:34 p.m.
http://www.automarket.ro/stiri/preturi-honda-civic-type-r-in-romania-compacta-sportiva-pleaca-de-la-63515.html

Prețuri Honda Civic Type R în România: compacta sportivă pleacă de la 39.600 euro
(http://static.automarket.ro/img/auto_resized/db/article/063/515/999290l-610x390-b-b3a00e60.jpg)

Honda a anunțat oficial prețul de pornire al noului Civic Type R pe piața din România. Hot hatch-ul japonezilor este disponibil deja pentru precomandă.



După ce a debutat pe Bătrânul Continent în cadrul Salonului Auto de la Geneva, noua generație Honda Civic Type R se pregătește să ajungă și în România. E drept că va mai dura ceva până când vom vedea primele exemplare pe stradă, însă comenzile s-au deschis, iar segmentul autohton al hot hatch-urilor pare din ce în ce mai aglomerat.

Considerat actualmente cel mai puternic model compact cu tracțiune față, Civic Type R livrează 310 cai putere doar roților anterioare și este gata să pună la dispoziția celui de la volan un cuplu motor de 400 Nm, livrat chiar de la 2500 de rotații. Toate aceste caracteristici se datorează unui motor de 2.0 litri, prima unitate turbo din istoria modelelor de performanță Honda.

Agregatul cu patru cilindri poate ajuta compacta să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 5.7 secunde, alături de o transmisie manuală cu șase rapoarte. Viteza maximă este cea mai mare din segment și ajunge la 270 de km/h.

Esential 5.7 secunde sunt necesare pentru ca Civic Type R să atingă 100 de km/h.
270 de km/h este viteza maximă a noului Civic Type R.

La nivel mecanic, Civic Type R se bucură şi de o suspensie faţă specială, numită Dual Axis Strut, care se bazează pe configuraţia MacPherson şi îi aduce o serie de elemente pentru a mări aderenţa. În raport cu varianta standard a lui Civic, acest sistem reduce cu până la 50% fenomenul de torque steer specific modelelor puternice care au configuraţii cu tracţiune faţă. Pe lângă suspensia respectivă, resursele sunt controlate de un diferenţial mecanic cu alunecare limitată.

Noul Honda Civic Type R va fi disponibil în România cu un preț de pornire de 39.618 euro cu TVA inclus. Lista de precomenzi a fost deja deschisă, japonezii promițând că primele livrări autohtone se vor face abia la finalul acestui an. Noul Civic Type R va fi oferit, la fel ca toate celelalte modele Honda, cu o garanție de cinci ani.

Honda Civic Type R vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE    PUTERE
(CP)     CONSUM MIXT
(l/100 km)     ACCELERAŢIE 0-100
(secunde)     PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA)
Honda Civic Type R
2.0 turbo    310    7.3    5.7    39.618
Renault Megane RS Trophy
2.0 litri    275    6.5    5.8    28.600
Opel Astra OPC
2.0 Turbo    280    8.1    6    29.190
Seat Leon Cupra
2.0 TSI
   280    6.4    5.7    29.694
Volkswagen Golf R
2.0 TSI AT6    300    6.9    4.9    39.361
Ford Focus ST
2.0 Ecoboost    250    6.8    6.5    28.250
            
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii

Via Honda


==========

http://www.automarket.ro/stiri/honda-daca-va-fi-nevoie-vom-face-o-varianta-mai-performanta-a-lui-63511.html

Honda: "Dacă va fi nevoie, vom face o variantă mai performantă a lui Civic Type R"


(http://static.automarket.ro/img/auto_resized/db/article/063/511/129257l-610x390-b-a8ee5172.jpg)

Honda își propune să păstreze titlul de cel mai rapid model cu tracțiune față pe Nurburgring obținut de noul Civic Type R. Inginerul șef al mărcii declară că modelul poate mai mult de atât.


Honda Civic Type R, cel mai rapid model cu tracțiune față la Nurburgring, și-ar putea păstra acest titlu vreme îndelungată. Motivul din spatele acestei afirmații vine din hotărârea japonezilor de la Honda cu privire la păstrarea acestei reputații, pe care au ochit-o încă din faza de proiectare a noului Civic Type R. Hisayuki Yagi, inginerul șef al Honda, a decarat într-un interviu pentru Top Gear că modelul Civic Type R are un potențial mai mare pe viitor și că vor apăra titlul de cea mai rapidă mașină cu tracțiune față la Nurburgring prin introducerea de variante mai performante ale modelului. Acestea ar putea avea atât o masă mai redusă, cât și un nivel de putere crescut, toate pentru a asigura o performanță cât mai înaltă pe Iadul Verde.

Honda Civic Type R a primit o nouă generaţie: motorizare de 310 CP și record la Nurburgring

Inginerul șef al mărcii Honda este convins că secretul performanței este un raport optim putere/greutate, lucru la care echipa din spatele său poate să lucreze la noua generație a lui Civic Type R. Așadar, dacă un alt competitor din segment va aduce un hothatch cu tracțiune față care să obțină un timp mai bun la Nurburgring, Honda se angajează să vină cu o ediție mai ușoară și mai rapidă a lui Civic Type R. În orice caz, japonezii nu pregătesc nimic extrem pentru Civic Type R, de parcă nivelul de putere din dotare și viteza maximă, cea mai ridicată din segment, nu ar fi fost suficiente.

Honda a deschis listele de comenzi pentru Civic Type R în Regatul Unit deşi versiunea de serie nu a fost prezentată încă



Prin noul Honda Civic Type R, japonezii au reușit să depășească timpii de Nurburgring ai anumitor modele de performanță din gamele unor constructori cu istorie în domeniu. Ce-i drept, reușita modelului nipon vine la comparația cu testele independente derulate pe Nurburgring de diverse publicații auto din Europa. Chiar și așa, compacta de performanță a japonezilor a surclasat un BMW M3 CSL de generație E46, un Ferrari F430, un Porsche 911 Turbo (generație 997) și chiar și un BMW M5 (generație F10).

Via Carscoops

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Iulie 14, 2015, 07:02:30 p.m.
Honda Civic facelift

1.6 i-DTEC 120CP Man Elegance


http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-facelift-16-diesel-64157.html

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Iulie 19, 2015, 06:09:55 a.m.
http://www.topgear.ro/masini/stiri-stop-go/crestere-de-50-5-a-vanzarilor-pentru-honda-trading-romania-7843.html

Creștere de 50,5% a vânzărilor pentru Honda Trading România

(http://www.topgear.ro/out/article/cree-tere-de-50-5-a-vacnzafrilor-pentru-honda-trading-romacnia-58112.jpg)

Ca o confirmare a evoluției pozitive de la finele anului 2014, atunci când Honda Trading România a reușit să înregistreze prima creștere după cinci ani dificili pentru piața auto din România, rezultatele din prima jumătate a anului în curs demonstrează o revenire accelerată pentru Honda.
Ca un exemplu grăitor, în luna mai, dealerii Honda au livrat un total de 142 de unități, sau 27% din totalul livrărilor ce au avut loc în anul 2014.

Cele mai populare modele în portofoliul Honda în România rămân modele CR-V și Civic, cel din urmă marcând o evoluție excelentă în privința vânzărilor versiunii sedan. Relansat în România împreună cu o ofertă foarte competitivă de preț susținută și de Programul Rabla, Civic Sedan a reușit o performanță excelentă, cu 129 de unități livrate de la începtului anului, la egalitate cu cel mai popular model Honda, SUV-ul CR-V.
Cifrele de vânzări înregistrate de noul CR-V sunt cel puțin meritorii, în conditțile în care pentru prima jumătate a anului au fost disponibile la vânzare doar versiuni cu transmisie manuală. Începând cu luna iulie, va fi disponibil și noul CR-V cu transmisie automată cu 9 trepte (ce poate fi cuplată noului motor diesel 1.6 i-DTEC 160 CP), model care are toate șansele să devină best seller-ul gamei în a doua jumătate a anului.

Pe final de generație, Honda Accord a avut un rezultat foarte bun, de 56 de unități vândute, fiind clasat în top 3 modele de clasa medie cu motorizări pe benzină.

Versiunea hatchback a compactei Civic, care a beneficiat de un facelift în prima parte a anului, a fost achiziționată de 73 de clienți, în timp ce totalul gamei compacte Honda a ajuns la 202, o creștere de 124% față de aceeași perioadă a anului 2014.

În toamna acestui an Honda Trading România va lansa noul crossover HR-V, un model cu potențial important pe piața din România. Tot în aceeași perioadă va fi lansată și noua generație a modelului de clasă mică Honda Jazz. Noul HR-V va fi disponibil cu două motorizări de ultimă generație din gama Earth Dreams: 1.5 i-VTEC 130 CP și 1.6 i-DTEC 120 CP și va beneficia de cea mai generoasă ofertă de spațiu din segment. Perspectivele pentru finalul de an sunt și ele pozitive, dată fiind gama complet nouă de modele precum și creșterea constantă a pieței de automobile noi din România.

- See more at: http://www.topgear.ro/masini/stiri-stop-go/crestere-de-50-5-a-vanzarilor-pentru-honda-trading-romania-7843.html#sthash.qaqX4q1i.dpuf

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Septembrie 10, 2015, 05:15:24 p.m.
Honda Civic Tourer Active Life, un concept dedicat bicicliștilor:

http://www.automarket.ro/frankfurt-2015/honda-civic-tourer-active-life-un-concept-dedicat-biciclistilor-65703.html


Honda prezintă conceptul unei mașini care promite senzația de libertate a unei motociclete:

http://www.automarket.ro/frankfurt-2015/honda-prezinta-conceptul-unei-masini-care-promite-senzatia-de-libertate-a-65711.html

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Noiembrie 09, 2019, 08:17:18 a.m.
Test Honda Civic Sedan 1.5 VTEC Turbo CVT facelift

https://www.autoexpert.ro/test-honda-civic-sedan-1-5-vtec-turbo-cvt-facelift/

Test Honda CR-V Hybrid: avantajele sistemului hibrid Honda

https://www.autoexpert.ro/test-honda-cr-v-hybrid-avantajele-sistemului-hibrid-honda/

Honda HR-V primeste vechiul motor 1.8 VTEC de 140 CP si cutie CVT 4WD

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/honda-hr-v-primeste-vechiul-motor-1-8-vtec-de-140-cp-si-cutie-cvt-4wd

De ce noul Citroen C5 Aircross Hybrid ë-EAT8 este mai bun decat Honda CR-V Hybrid sau Toyota RAV4 Hybrid

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/de-ce-noul-citroen-c5-aircross-hybrid-eat8-este-mai-bun-decat-honda-cr-v-hybrid-sau-toyota-rav4-hybrid

Honda a lansat oficial noua generatie de citadine Jazz Hybrid IMA 2020

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/honda-a-lansat-oficial-noua-generatie-de-citadine-jazz-hybrid-ima-2020

Honda prezinta noul SUV de clasa medie Breeze 2020

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/honda-prezinta-noul-suv-de-clasa-medie-breeze-2020

Honda a anuntat ca nu mai produce motorul diesel 1.6 i-DTEC 120 CP 2019


http://www.autolatest.ro/stiri-masini/honda-a-anuntat-ca-nu-mai-produce-motorul-diesel-1-6-i-dtec-120-cp-2019

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Ianuarie 06, 2020, 06:34:55 p.m.
Honda - primul producător auto din Japonia care lansează un vehicul cu conducere autonomă de nivel 3

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/honda-primul-producator-auto-din-japonia-care-lanseaza-un-vehicul-cu-conducere-autonoma-de-nivel-3-19217645

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Februarie 24, 2020, 11:59:12 a.m.
Peste 1.5 milioane de motoare Honda 1.5L VTEC Turbo au probleme tehnice grave

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/peste-1-5-milioane-de-motoare-honda-1-5l-vtec-turbo-au-probleme-tehnice-grave

Noua Honda Accord Hibrid 2020 are un motor clasic 2.0 MPI VTEC care furnizeaza o putere maxima de 323 CP

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/noua-honda-accord-hibrid-2020-are-un-motor-clasic-2-0-mpi-vtec-care-furnizeaza-o-putere-maxima-de-323-cp

Noua Honda CRV Elegance 1.5 Turbo CVT AWD 2020 este cu 5.000 euro mai scumpa in Romania decat in Ungaria

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/noua-honda-crv-elegance-1-5-turbo-cvt-awd-2020-este-cu-5-000-euro-mai-scumpa-in-romania-decat-in-ungaria

Noua Honda Civic 1.5 Turbo CVT 2020 facelift ajunge sa fie vanduta cu 36.000 euro

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/noua-honda-civic-1-5-turbo-cvt-2020-facelift-ajunge-sa-fie-vanduta-cu-36-000-euro

Asta este cea mai vanduta masina din Japonia! Honda N-Box turbo de 64 CP

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/asta-este-cea-mai-vanduta-masina-din-japonia-honda-n-box-turbo-de-64-cp

Noua Honda Civic sedan primeste motorizarea 2.0 VTEC de 156 CP si cutie CVT

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/noua-honda-civic-sedan-primeste-motorizarea-2-0-vtec-de-156-cp-si-cutie-cvt

Noua Honda Jazz 2020 urmeaza sa fie echipata si cu o transmisie integrala AWD

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/noua-honda-jazz-2020-urmeaza-sa-fie-echipata-si-cu-o-transmisie-integrala-awd

Seful Honda a declarat oficial ca nu crede in masinile electrice! Tesla deja a castigat

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/seful-honda-a-declarat-oficial-ca-nu-crede-in-masinile-electrice-tesla-deja-a-castigat

Titlu: Re: Stiri diverse HONDA
Scris de: tokyodream din Martie 04, 2020, 06:01:23 p.m.
Honda e poate fi comandat în România: primul model electric al constructorului nipon este disponibil doar în varianta de top pentru un preț de pornire de aproape 40.000 de euro

https://www.automarket.ro/stiri/honda-e-poate-fi-comandat-in-romania-primul-model-electric-al-96587.html


SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal