Autor Subiect: Honda CR-V Hybrid Prototype  (Citit de 779 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline tokyodream

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2.158
  • Karma: 0
  • Gen: Bărbat
  • Acura-Honda
    • DAIMYO
Honda CR-V Hybrid Prototype
« : ſeptembrie 05, 2017, 08:50:45 p.m. »
Honda CR-V Hybrid Prototype: noua generație a SUV-ului japonez va avea versiune hibridă și va renunța la propulsia diesel   salut'

http://www.automarket.ro/frankfurt-2017/honda-cr-v-hybrid-prototype-noua-generatie-a-suv-ului-japonez-va-avea-79467.html

Honda va prezenta în septembrie CR-V Hybrid Prototype, o versiune hibridă de pre-producție a SUV-ului său care nu va mai include și propulsie diesel.

Honda a anunțat încă din primăvara acestui an că va introduce o versiune hibridă a popularului său SUV CR-V, însă aceasta urma să fie disponibilă inițial doar pentru piața din China.

Constructorul japonez a dezvăluit însă acum că, la Salonul Auto de la Frankfurt de săptămâna viitoare, va prezenta Honda CR-V Hybrid Prototype, o versiune hibridă de pre-producție pentru noua generație a lui CR-V.
Honda CR-V Hybrid Prototype: date esențiale:

● sistemul hibrid disponibil pe CR-V Hybrid Prototype se numește i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) și include un motor i-VTEC pe benzină cu 4 cilindri de 2.0 litri și două motoare electrice. Unul dintre ele are rol pentru propulsie, în timp ce al doilea joacă rolul de generator, însă Honda nu a dezvăluit puterea acestora;

● în versiune de serie, SUV-ul va putea fi condus în orașe preponderent în regim integral electric sau hibrid, în timp ce pe autostrăzi motorul cu combustie internă va fi folosit la capacitate maximă. Sistemul i-MMD determină automat regimul de condus ideal în funcție de diverși parametri, astfel că șoferul nu trebuie să selecteze manual modul de condus;

● în regim electric, motorul de propulsie obține puterea de la baterii, iar în regim hibrid motorul pe benzină furnizează putere generatorului, care o transferă apoi motorului electric cu propulsie. Puterea furnizată în exces de motorul pe benzină este transferată înapoi la generator pentru a reîncărca bateriile;

● pe lângă varianta hibridă, noul Honda CR-V va fi disponibil și cu un motor VTEC turbo pe benzină de 1.5 litri, disponibil cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu transmisie variabilă CVT;

● pe piața din Europa, Honda CR-V nu va include nicio motorizare diesel. Producătorul japonez nu a menționat motivele pentru care a luat această decizie, însă cel mai probabil intenționează să se concentreze pe dezvoltarea tehnologiilor electrificate.

Detaliile complete despre sistemul hibrid de propulsie și puterea acestuia vor fi dezvăluite la începutul anului viitor, atunci când va fi lansată versiunea de serie a lui Honda CR-V Hybrid. Vânzările pe piața europeană sunt programate să înceapă în cursul anului 2018.

Via Honda









« Ultima Modificare: ſeptembrie 05, 2017, 08:52:18 p.m. de tokyodream »

Offline tokyodream

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2.158
  • Karma: 0
  • Gen: Bărbat
  • Acura-Honda
    • DAIMYO
Re: Honda CR-V Hybrid Prototype
« Răspuns #1 : ſeptembrie 23, 2018, 05:50:10 a.m. »
Detalii despre viitorul Honda CR-V Hybrid: 184 CP și un sistem inteligent de rulare cu 3 moduri

http://www.automarket.ro/stiri/detalii-despre-viitorul-honda-cr-v-hybrid-184-cp-si-un-sistem-inteligent-86957.html





Honda a publicat primele informații referitoare la viitorul CR-V Hybrid. SUV-ul constructorului nipon promite un sistem hibrid de propulsie alcătuit dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri, un motor electric și un set de baterii. Producția lui CR-V Hybrid începe în luna octombrie, iar livrările demarează în primăvara anului viitor.

.
La începutul acestui an, Honda a oferit primele imagini și informații referitoare la noua generație CR-V (foto). În momentul lansării, SUV-ul producătorului japonez a fost disponibil doar cu un motor pe benzină de 1.5 litri VTEC în două versiuni de putere.

Cu toate acestea, niponii au anunțat că pregătesc și o variantă cu sistem hibrid de propulsie. Acum, Honda a publicat primele informații referitoare la versiunea CR-V Hybrid.

Modelul folosește un motor pe benzină de 2.0 litri i-VTEC, un motor electric și un set de baterii (arhitectură de tip hibrid cu sistem de propulsie în paralel). În total, sistemul oferă 184 de cai putere și 315 Nm. Alături de acest ansamblu, Honda CR-V Hybrid integrează un motor/generator secundar și o transmisie cu raport fix despre care niponii spun că este mai rafinată decât cutia e-CVT întâlnită pe majoritatea vehiculelor hibride.

La baza noului CR-V Hybrid se află tehnologia i-MMD (intelligent Multi-Mode Drive) care oferă trei moduri de rulare.

EV Drive folosește energia înmagazinată în baterii pentru a alimenta motorul electric care angrenează roțile. În acest mod, motorul pe benzină este oprit. Cel de-al doilea mod de rulare se numește Hybrid Drive. În acest caz, motorul cu combustie internă alimentează un generator secundar care suplimentează energia din baterii. Roțile sunt puse în mișcare exclusiv de unitatea electrică. Cel de-al treilea mod disponibil poartă numele de Engine Drive și utilizează atât resursele motorului electric, cât și pe cele ale propulsorului cu combustie internă pentru performanțe maxime.

Așa cum era normal, japonezii au gândit și un mod nou pentru informarea șoferului. Tehnologia se numește Vehicle Driver Information Interface și oferă date cu privire la modul curent de rulare, procentul de energie și un grafic al surselor curente de putere.

Producția lui Honda CR-V Hybrid va demara în luna octombrie, iar primele livrări vor avea loc în primăvara anului viitor.

Offline tokyodream

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2.158
  • Karma: 0
  • Gen: Bărbat
  • Acura-Honda
    • DAIMYO
Europe’s 2019 Honda CR-V Hybrid Gets Fully Detailed In 52 Photos
« Răspuns #2 : Decembrie 09, 2018, 11:55:43 a.m. »
Europe’s 2019 Honda CR-V Hybrid Gets Fully Detailed In 52 Photos

https://www.carscoops.com/2018/11/europes-2019-honda-cr-v-hybrid-gets-fully-detailed-52-photos/

Fresh from the 2019 CR-V Hybrid’s European debut at the Paris Motor Show, Honda has dropped full details about its first hybrid SUV ever sold on the continent.

The CR-V Hybrid packs Honda’s Multi Mode Drive technology (i-MMD) that combines two electric motors, an Atkinson-cycle gasoline engine, a lithium-ion battery, and a fixed-gear transmission. The automaker claims this setup provides “high levels of refinement, responsiveness, and efficiency.”

The 2.0-liter i-VTEC Atkinson-cycle gasoline engine produces 145 PS (143 hp) at 6,200 rpm and 175 Nm (129 lb-ft) of torque at 4,000 rpm. The propulsion electric motor delivers 134 kW (184 PS/181 hp) and 315 Nm (232 lb-ft) of torque. The motor’s values are identical with the total system output.



Available in both front-wheel-drive and all-wheel-drive formats, the 2019 CR-V Hybrid offers fuel economy figures comparable to diesel-powered SUVs. After all, it’s not a coincidence that the Hybrid replaces the previously-available CR-V Diesel.

The FWD CR-V Hybrid averages 5.3 l/100 km (53.3 mpg UK) and emits 120 g/km CO2, while the AWD model returns 5.5 l/100 km (51.4 mpg UK) and 126 g/km CO2. The figures correspond to the WLTP-correlated NEDC test procedure. Honda’s latest AWD software disconnects the rear axle when for higher efficiency when rear-wheel torque not required.



Performance-wise, the gasoline-electric powertrain enables the FWD CR-V Hybrid to sprint from 0 to 100 km/h (0-62 mph) in 8.8 seconds (9.2 seconds for the AWD model). The top speed in both cases is 180 km/h (112 mph).

Honda claims off-road performance has improved as well thanks to the increased ground clearance. FWD models have a ride height of 182 mm (7.16 in) while AWD models offer 192 mm (7.56 in). Both figures represent increases of 27 mm (1.06 in) over the previous CR-V.



When it comes to driving, the i-MMD technology automatically switches between three modes: EV Drive, Hybrid Drive, and Engine Drive. In EV Drive, the lithium-ion battery supplies power to the electric propulsion motor directly. In Hybrid Drive, the engine supplies power to an electric generator motor, which in turn sends it to the electric propulsion motor. Finally, in Engine Drive the gasoline unit is connected directly to the wheels via a lock-up clutch.

The 2019 CR-V Hybrid is capable of pure-electric propulsion for distances of around 2 km (1.2 miles), depending on the driving condition and battery charge. Customers can already place orders for the new model, with deliveries expected in early 2019.