Autor Subiect: Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină  (Citit de 1779 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline tokyodream

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2.159
  • Karma: 0
  • Gen: Bărbat
  • Acura-Honda
    • DAIMYO
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină

http://www.automarket.ro/geneva-2015/honda-hr-v-debutul-european-al-suv-ului-mic-introduce-un-nou-motor-pe-60731.html


După ce a fost dezvăluit în stadiu de concept cu ocazia Salonului Auto de la Paris, în toamna anului trecut, noul Honda HR-V se pregăteşte să facă cunoştinţă cu publicul european şi în versiune de serie. Propunerea japonezilor pentru segmentul SUV-urilor de clasă mică este anunţat pentru un debut oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Cum era de aşteptat, nu există diferenţe estetice între prototipul din toamnă şi versiunea de serie. Modelul se bucură de linii dinamice şi de o siluetă elegantă, toate acestea fiind realizate prin artificii de design care nu au încărcat exteriorul şi nu au ştirbit spritul practic al interiorului. Reprezentanţii Honda vorbesc despre tuşe de design inspirate de la un model coupe.
Motor de 1.5 litri benzină

Esential - 130 de cai putere oferă motorul de 1.5 litri i-VTEC al noului HR-V.
120 de cai putere livrează dieselul de 1.6 litri.
453 de litri măsoară portbagajul lui Honda HR-V.

Noutăţi importante îşi vor face însă loc sub capotă, acolo unde vom găsi două motorizări capabile să satisfacă cerinţele publicului de pe Bătrânul Continent. Este vorba despre 1.5 i-VTEC de 130 de cai putere şi despre 1.6 i-DTEC de 120 de cai, regăsit deja şi pe alte modele din gama Honda.

Şi unitatea pe benzină şi cea diesel sunt asociate unei cutii manuale cu şase trepte. Opţional, unitatea pe benzină poate primi şi o cutie CVT.

Portbagaj de 453 de litri

Instalarea rezervorului de combustibil sub scaunele frontale le-a permis celor de la Honda să eliberez mult spaţiu în habitaclu şi să folosească iarăşi tehnologia de rabatare ingenioasă, botezată Magic Seats. Portbagajul are o capacitate de 453 de litri în condiţii normale şi de 1026 litri atunci când bancheta spate este rabatată.

Interiorul beneficiază de o aliniere la noile tendinţe în materie de tehnologie: planşa de bord primeşte un ecran color de 5 sau 7 inch, (în funcţie de nivelul de echipare) pe care poate funcţiona, printre altele o navigaţie de la Garmin. Tot aici clientul va putea interacţiona cu mai multe aplicaţii Honda. Sistemul va funcţiona cu un sistem de operare Android 4.0.4 şi va beneficia de conexiuni USB, HDMI, Bluetooth, Wi-Fi şi Mirror Link.

Noul Honda HR-V beneficiază de un ecran multimedia de 7 inch.

Siguranţă la superlativ



Şi lista de tehnologii de siguranţă va fi una stufoasă, cu funcţii precum Advanced Driver Assist, City Brake Active Assist (pentru evitarea coliziunilor la viteză mică în zonele urbane), Lane Departure Warning, Forward Collision Warning, faruri adaptive şi recunoaştere a semnelor rutiere.

Aşteptat la Geneva, Honda HR-V este aşteptat în showroom-urile din Europa în vara acestui an.














Offline tokyodream

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2.159
  • Karma: 0
  • Gen: Bărbat
  • Acura-Honda
    • DAIMYO
Honda HR-V, cel mai nou pariu al mărcii nipone, îşi prezintă motorizările: 1.6 diesel de 120 CP şi 1.5 benzină de 130 CP

http://www.automarket.ro/stiri/honda-hr-v-cel-mai-nou-pariu-al-marcii-nipone-isi-prezinta-motorizarile-62151.html

Honda ne oferă noi detalii legate de noul HR-V, SUV-ul de oraş pe care niponii îl scot pe piaţă în cursul verii anului 2015.

Cel mai nou venit în segmentul SUV-urilor de oraş, Honda HR-V, îşi aşteaptă lansarea europeană, care va avea loc în această vară. Până atunci, însă, constructorul japonez a publicat primele detalii legate de motorizările care vor fi disponibile pe modelul care va avea rolul de a se lupta pe o piaţă din ce în ce mai aglomerată cu modele precum Renault Captur, Nissan Juke, Peugeot 2008 sau Opel Mokka.

Conform informaţiilor oferite de Honda, noul HR-V va avea la dispoziţie două motorizări, una diesel şi una pe benzină, concepute astfel încât să le ofere doritorilor atât cifre bune la nivel de economie de carburant, cât şi performanţe bune în raport cu segmentul.

Esential = 4.0 litri/100 km este consumul mediu mixta afişat de motorul diesel din oferta noului Honda HR-V.

Primul dintre aceste motoare este noul diesel i-DTEC de 1.6 litri pe care Honda începe să-l împrăştie în toată gama după debutul iniţial pe Civic. Astfel, după ce l-am văzut şi în oferta noului CR-V, îl vom putea comanda şi pe fratele mai mic HR-V. În combinaţie cu o cutie manuală cu şase trepte, singura disponibilă pe această motorizare, unitatea care dezvoltă 120 CP reuşeşte un consum mediu mixt de 4.0 litri/100 km, cu emisii de CO2 cifrate la 102 grame CO2/km. Datele oficiale transmise de niponi arată că acceleraţia 0-100 km/h are loc în 10.1 secunde.

În privinţa motorului pe benzină, un 1.5 litri i-VTEC de 130 CP, consumul mediu mixt ajunge la 5.6 litri/100 km atunci când acesta este cuplat unei cutii manuale cu şase rapoarte. Honda pune la dispoziţia celor interesaţi şi o transmisie CVT pe această motorizare, ansamblul motor-cutie CVT reducând consumul până la 5.2 litri/100 km. Acceleraţia 0-100 km/h are loc în 10.3 secunde (cu transmisie manuală) sau în 10.9 secunde (cu transmisie CVT).

via Honda

Offline tokyodream

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2.159
  • Karma: 0
  • Gen: Bărbat
  • Acura-Honda
    • DAIMYO
Honda HR-V Sport debuts in Europe with VTEC Turbo
« Răspuns #2 : Decembrie 09, 2018, 12:09:59 p.m. »
Honda HR-V Sport debuts in Europe with VTEC Turbo

https://paultan.org/2018/11/30/honda-hr-v-sport-debuts-in-europe-with-vtec-turbo/



Earlier this year, Honda announced that the HR-V would be given an update for the 2019 model year in Europe, which includes a new engine option in the form of the Civic‘s 1.5 litre VTEC Turbo engine. This is now being presented in the HR-V Sport, a new variant that differs quite a bit from a regular HR-V beyond what’s under the bonnet.

We’ll focus on the obvious first. The HR-V Sport gets a 1.5 litre VTEC Turbo four-cylinder unit, which is paired with either a six-speed manual or CVT transmission. With the manual, peak horsepower of 182 PS arrives at 5,500 rpm, and at 6,000 rpm with the CVT.

The manual option also gets a higher torque figure of 240 Nm from 1,900 to 5,000 rpm, while the CVT gets just 220 Nm from 1,700 to 5,500 rpm. Here in Malaysia, the Honda HR-V is powered by a 1.8 litre naturally-aspirated four-cylinder engine with 142 PS and 172 Nm of torque, for comparison.



Honda says the new (and sportier) model is targeted at those who want a more dynamic driving experience, and so, the HR-V Sport gets ‘Performance Damper’ technology. Essentially, the car comes with adaptive roll bars at the front and rear to counteract the relative lateral and torsional movement through the chassis to keep it flatter through corners and enhance stability.

The variable ratio electric power-assisted rack-and-pinion steering system is also unique to the new model, and is claimed to provide a steady response at on-, near-, and off-centre steering angles.



Mechanical changes aside, the HR-V Sport gets a high-gloss black chrome panel for its ‘Solid Wing Face’, plus a black honeycomb finish for the front grille garnish and fog lamp surrounds. Other styling revisions include a slim front splitter, side skirts, wheel arch mouldings and a more aggressive rear bumper – all with a black finish.

The model also comes with black door mirror caps, dual exhaust pipes,18-inch alloy wheels in a unique design, LED headlamps, black chrome tailgate garnish and smoked taillights. As for the interior, the seats follow a black and dark red colour scheme, coupled with black roof lining. Production of the HR-V Sport is slated to start in December 2018, with the first customer deliveries in spring 2019.